AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #1 Skrevet 13. juni 2013 Tok heeelt feil p pille. Har mensen så jeg er på slutten av brettet, ca på den fjerde "mensenpilla". Men det surrehodet som jeg er så klarte jeg å begynne på et helt nytt brett! Hva skal jeg gjøre? Bare fortsette på det nye brettet? Går på Synfase.Anonymous poster hash: b2def...cc1
#Sunrise Skrevet 13. juni 2013 #2 Skrevet 13. juni 2013 skjenner ikke synfase, men vil tru du bare kan starte på det andre brette:P jeg følgte ikke noen sånne tider:P jeg gikk på mykrogynon da:P
#Sunrise Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 jo, bare start på det andre brette:) det går bra:)
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Takk for svar! TsAnonymous poster hash: b2def...cc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå