AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Ok, spørsmål her... Med de mennene jeg har datet så har jeg av og til funnet ekstra tonen med enkelte og synes det er utrolig godt å kline med fyren jeg dater. Men jeg føler at med en gang jeg kliner med dem, så gir jeg også tillatelse til at vi skal ha sex! Iallefall ut i fra hva som skjer, for jeg kan godt kline og kose litt utenpå klærne (men at det tar en del dater til før jeg vil ha sex), men de fortsetter og fortsetter bare å ta hånda ned i trusa for å gjøre masse mer, selv om jeg sier at jeg ikke er klar for det. Det hjelper kanskje fem min, og så er hånda der igjen. Jeg gir klar beskjed altså, bare så det er sagt. Om jeg trekker meg unna, så spør de ofte hva som er galt, og da sier jeg det igjen. Men det hjelper ikke lenge... Dater jeg feil menn eller hva er det som egentlig er vanlig? Må jeg bare la være å kline med noen frem til jeg er klar til å ha sex med de? Blir litt fortvilet, for jeg føler meg som den pripne kjerringa når jeg avviser gang på gang... Men for meg er det et stort steg mellom klining og sex, det er ikke noe jeg vil ha med noen jeg ikke føler meg 100% på en...Anonymous poster hash: 6a252...ec2 Anonymous poster hash: b57d9...8b9
Ferny Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 STÅ PÅ KRAVA! Synes det er idiotisk med menn som tenker sex med en gang man begynner å rote litt. Personlig mener jeg det er naturlig å vente til man har datet en stund, og til man vet at dette er en person du liker godt utover førsteinntrykket. En seriøs mann vil aldri ha problemer med å vente til du er klar. De som pusher på er idioter man skal styre unna. 3
kristian82 Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Ok, spørsmål her... Med de mennene jeg har datet så har jeg av og til funnet ekstra tonen med enkelte og synes det er utrolig godt å kline med fyren jeg dater. Men jeg føler at med en gang jeg kliner med dem, så gir jeg også tillatelse til at vi skal ha sex! Iallefall ut i fra hva som skjer, for jeg kan godt kline og kose litt utenpå klærne (men at det tar en del dater til før jeg vil ha sex), men de fortsetter og fortsetter bare å ta hånda ned i trusa for å gjøre masse mer, selv om jeg sier at jeg ikke er klar for det. Det hjelper kanskje fem min, og så er hånda der igjen. Jeg gir klar beskjed altså, bare så det er sagt. Om jeg trekker meg unna, så spør de ofte hva som er galt, og da sier jeg det igjen. Men det hjelper ikke lenge... Dater jeg feil menn eller hva er det som egentlig er vanlig? Må jeg bare la være å kline med noen frem til jeg er klar til å ha sex med de? Blir litt fortvilet, for jeg føler meg som den pripne kjerringa når jeg avviser gang på gang... Men for meg er det et stort steg mellom klining og sex, det er ikke noe jeg vil ha med noen jeg ikke føler meg 100% på en...Anonymous poster hash: 6a252...ec2 Anonymous poster hash: b57d9...8b9 Feil menn. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Nei, du er ikke prippen. Jeg kasserer menn som ikke forstår "slutt med å putte hendene ned i trusa mi når jeg hat sagt det IKKE ER OK!" Anonymous poster hash: 289e1...833 3
Gjest SweetSunshine Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Hvis de ikke klarer å forstå hva du sier, så kan du like godt droppe dem helt. MED EN GANG. (men du har også et ansvar for å være tydelig på hva du vil. Men det legger jeg til grunn her) Få deg en mann som skjønner norsk og har nok i hodet til at han respekterer grensene dine. Det er vel tross alt en slik mann du vil ha? Du vil jo åpenbart ikke ha han for sexens skyld, så finn deg en mann du kan se en fremtid med!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå