Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å operere nesen min, siden jeg synes at den er stor...

Er det noen som har operert nesen sin?

I såfall ble dere fornøyde med resultatet?

Anonymous poster hash: a2bc1...0db
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva folk mener med stor nese... I de fleste tilfeller er ikke nesa stor, men folkene som har dårlig selvtillit og tror at det blir så mye bedre hvis de får en liten mininese.

Her er en blogg med folk som har "store" neser. Mange har fortalt at de føler seg bedre etter å ha sett alle de andre bildene der:

http://fuckyeahbignoses.tumblr.com/

Anonymous poster hash: 293e1...2c4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kutt av nesen helt, sier jeg.

Så sånn er nok det.

Så sånn er det.

Anonymous poster hash: cbd6f...15a
Skrevet

Jeg vurderer å operere nesen min, siden jeg synes at den er stor...

Er det noen som har operert nesen sin?

I såfall ble dere fornøyde med resultatet?

Anonymous poster hash: a2bc1...0db

Det viktigste er at du får et naturlig resultat, ikke noe merkelig som man har i der borte Hollywood, hvor man nesten mangler nese.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva folk mener med stor nese... I de fleste tilfeller er ikke nesa stor, men folkene som har dårlig selvtillit og tror at det blir så mye bedre hvis de får en liten mininese.

Her er en blogg med folk som har "store" neser. Mange har fortalt at de føler seg bedre etter å ha sett alle de andre bildene der:

Mange av disse nesene var jo ikke store en gang! Slik som dette: http://fuckyeahbignoses.tumblr.com/image/45209685200

Hvis det er en stor nese, har jeg stor nese også...

Anonymous poster hash: 83ea5...331

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det her sliter jeg også helt ekstremt med. Jeg får kommentarer fra andre om stor neste i tillegg... Ser helt dumt ut på bilder, er jo egentlig ganske men ellers. Så kommer den snuta? Ser ut som om noen har tatt tat i nesa og dratt med alt av muskler...

Noen med erfaringer i forhold til operasjon? Garantert at jeg gjør det. For min egen del:-)

Anonymous poster hash: b0566...2b0
AnonymBruker
Skrevet

Det her sliter jeg også helt ekstremt med. Jeg får kommentarer fra andre om stor neste i tillegg... Ser helt dumt ut på bilder, er jo egentlig ganske men ellers. Så kommer den snuta? Ser ut som om noen har tatt tat i nesa og dratt med alt av muskler...

Noen med erfaringer i forhold til operasjon? Garantert at jeg gjør det. For min egen del:-)

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Oops feilpost! nevermind me :blomst:

Endret av Intro
Skrevet

Den bloggen det ble linket til over gav meg faktisk komplekser, haha. Jeg har en ganske diger nese, men glemmer det til daglig da det er i profil den er mest fremtredende (pun intended), og det jeg ser forfra i speilet til daglig plager meg ikke selv om den er litt bred der og.

Enig i at det var mange neser der jeg ikke hadde reagert på i det hele tatt, jeg hadde lett slått flere av dem :fnise:

Skrevet

Jeg kom over denne modellen her jeg: http://models.com/newfaces/dailyduo/32641

Og synes det er fantastisk å se modeller som er litt mer særegne, og ikke tilhører den gemene hop. Nesen hennes er jo såå KUL! ^^,

Er det ikke veldig mange på Balkan som har en sånn type nese?

Anonymous poster hash: a0fb3...463

• Liker 1
Skrevet

Dere nordmenn er ganske heldig da de fleste av dere er velsignet med veldig penesmp neser. Jeg er fra balkan og der er vi ikke så heldig nei. Har villet ta opperasjon selv,men er redd narkose og at det blir enda verre.

Anonymous poster hash: c4543...c07
Skrevet

Elsket denne siden da :D Viser at alle er normale.

Skrevet

Jeg har jævlig fæl nese, og skal ta operasjon så snart jeg har pengene til det.

Slike sider som fuckyeahbignoses gjør det ikke bedre, de fleste av folka der har enten helt normale neser eller noe som er bra med nesa si. Det blir et positivt særtrekk, ikke noe som bare ser malplassert og stygt ut. Har man enten fin hud, fin bue, fin nese forfra, fin fra siden, smal, ett eller annet positivt ved den - da kan man fokusere på det. Jeg har ingen av delene, den er stygg i alle vinkler og blir ikke bedre med all verdens sminke og skyggelegging.

Jeg er ikke en sånn en som mener at alle neser skal være bittesmå og perfekte, tvert imot er jeg glad i litt særpreg. En hump på neseryggen, litt store nesebor, alt slikt kan være kjempepent så lenge det passer inn i ansiktet. Det er når det ikke gjør det, at det blir gale.

Anonymous poster hash: 7faf6...ec6
Skrevet

Bare husk hva som skjedde med jenta som spillte hovedpersonen i Dirty Dancing, hun fikset nesa si etter filmen og fikk ikke mange filmtilbud etter det...

Hilsen stor neset kvinne - og stolt av det!

Anonymous poster hash: 20e9e...845
Skrevet

Hva plages dere mest av, damer med store neser?

Jeg har stor nese, men er ikke så plaget av den selv. LIker egentlig at jeg ikke har "oppstopper-nese" eller sånn potet som en del nordmenn har. Mitt problem er at "særpreget" ikke verdsettes på kjærestemarkedet. Jeg tror nesen min er "kilden" til at jeg ikke oppleves som en pen dame og at jeg derfor har lav verdi på markedet. Hva med dere andre andre? Dater dere og har "normale" kjærlighetsliv? Jeg holdes utenfor og mistenker at det skyldes utseendet mitt, altså nesen.

For at livet skal gå videre med mann og barn, lurer jeg derfor på om jeg bør operere meg..Noen flere som tenker sånn?

Anonymous poster hash: a2d8d...c91
Skrevet

Mitt problem er at "særpreget" ikke verdsettes på kjærestemarkedet. Jeg tror nesen min er "kilden" til at jeg ikke oppleves som en pen dame og at jeg derfor har lav verdi på markedet. Hva med dere andre andre? Dater dere og har "normale" kjærlighetsliv? Jeg holdes utenfor og mistenker at det skyldes utseendet mitt, altså nesen.

For at livet skal gå videre med mann og barn, lurer jeg derfor på om jeg bør operere meg..Noen flere som tenker sånn?

Jeg tror nok det kan skinne gjennom hvis man fokuserer på at nesen er for stor eller i veien. Jeg har vært sammen med menn som har sagt at "jammen nesen din er IKKE STOR!" og "hvorfor tror du at den er stor?" og "slutt og tro at den er så stor! Den er ikke det". En dårlig selvtillit eller for mye fokusering på hvordan man ser ut gjør at de fleste holder seg vekk.

Det spørs og om du har i utgangspunktet høye krav til hvordan en mann kan være, for jeg har sett menn som er sammen med kvinner med forskjellige typer neser, store som små. Jeg mener, man kan jo få seg en mann, spørsmålet er om man har helt urealistiske krav.

Anonymous poster hash: a7a4b...5df

Skrevet

Jeg tror nok det kan skinne gjennom hvis man fokuserer på at nesen er for stor eller i veien. Jeg har vært sammen med menn som har sagt at "jammen nesen din er IKKE STOR!" og "hvorfor tror du at den er stor?" og "slutt og tro at den er så stor! Den er ikke det". En dårlig selvtillit eller for mye fokusering på hvordan man ser ut gjør at de fleste holder seg vekk.

Det spørs og om du har i utgangspunktet høye krav til hvordan en mann kan være, for jeg har sett menn som er sammen med kvinner med forskjellige typer neser, store som små. Jeg mener, man kan jo få seg en mann, spørsmålet er om man har helt urealistiske krav.

Men jeg fokuserer ikke på nesen min, hverken ovenfor meg selv eller andre. Det er bare noe jeg tenker i hodet mitt, at den er jeg ikke helt fornøyd med. Jeg har fått kommentarer på nesen min to ganger, men jeg tror kanskje ikke det er noe folk sier (men kanskje tenker?). Ikke vet jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...