regine Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 hei - må planlegge litt Norgesferie, bl.a. med barn på 9 år. Er Dyreparken i Kristiansand for barnslig? Dvs at det stort sett er yngre barn som syns den er noe særlig. Og verken Kardemommeby eller Sabeltanndelen er særlig aktuelle - ut fra en vurdering av at dette er utlendinger som ikke har noe forhold til noen av de delene.
Bazinga! Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Jeg var rundt 9 år første gang jeg var i dyreparken, er nå 20 år og syns fortsatt dyreparken er stas. Om barnet er interessert i dyr, kan det være en spennende opplevelse. Tror de har et løveshow på dagen, hvor man kan se på løvene som får mat fra dyrepasseren. Og så er det jo også et lite tivoli, så det skal være en del å finne på i løpet av dagen.
caroprins Skrevet 13. juni 2013 #3 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Tenker dyreparken vil være supert både for store og små. Afrikaland er spennende med l øver og tiger også sjimpamser .papegøyene.slanger og andre eksotiske dyr. Så kan man besøke den norske villmarken og se både elg.ulv mm.Blir man lei av å kikke på dyrene så kan man ta seg en tur i tømmerrenna.besøke tivoli eller bruke tid i det store nye vannlandet som er nå en egen park man kan bruke. Og om dere er der nå i sesongen så tror jeg kaptein sabeltannshowet på kvelden faller i smak uansett hvilken nasjonalitet barnet er. Endret 13. juni 2013 av caroprins
Gjest Elseby13 Skrevet 13. juni 2013 #4 Skrevet 13. juni 2013 Dyreparken er super for store og små barn! Jeg tror sabeltann og kardemomme er vel så gøy for utenlandske barn. Det er jo morsom båttur m sabeltann og mye moro i kardemomme by. Men kjøp billett til begge parkene! Badelandet er jo flott for store barn!!
Gjest Daenerys Skrevet 13. juni 2013 #5 Skrevet 13. juni 2013 Dyreparken er super for voksne også Mye å se.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Alle som liker dyr kan vel like Dyreparken? Uansett alder?Anonymous poster hash: 4a3a4...e61
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Vi hadde med oss min to nieser på henholdsvis 8 og 10 år i fjord sommer til dyreparken, og de storkoste seg og ville ikke hjem igjen! Kardemomme by og sabeltann land var like spennende som alt annet. Jeg tror Dyrepaken passer store som små:-)
radioactive Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er 21 år og Dyreparken er alltid like gøy! Vi bor 40 min unna Dyreparken så jeg har nærmest vokst opp der. Det er noe for alle i Dyreparken! Utrolig mye gøy å se og oppleve. Virkelig verdt å ta en tur!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 hei - må planlegge litt Norgesferie, bl.a. med barn på 9 år. Er Dyreparken i Kristiansand for barnslig? Dvs at det stort sett er yngre barn som syns den er noe særlig. Og verken Kardemommeby eller Sabeltanndelen er særlig aktuelle - ut fra en vurdering av at dette er utlendinger som ikke har noe forhold til noen av de delene. Jeg var tolv da jeg var i dyreparken og elsket det! Kunne gjerne tenkt meg en tur nå også jeg Anonymous poster hash: 8a32b...4d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå