Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Jeg orker ikke dette fangenskapet lenger. Ok, dere tenker kanskje jeg har det fint siden jeg har internett? Men det føles forferdelig uansett. Jeg får aldri sove hjemme. Om jeg stikker så kommer de å henter meg. Dette er et mareritt. Jeg føler meg frisk. Men det forstår ikke dem. Jeg vil hjem!!! Jeg vil hjem til foreldrene mine, og det NÅ! Nå er jeg så lei meg at jeg gråter av ingenting. Livet mitt er ødelagt. Hjelp.. Eller ikke vits be om hjelp ingen hører uansett. Hadde jeg ringt politiet hadde de bare ledd av meg. Ringer jeg helsehjelp så snakker de strengt til meg. Nei, jeg gir opp. Livet mitt er dømt til å mislykkes..
bebisss Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Du må ta tiden til hjelp å ikke gi opp! En god veninne av meg satt i samme situasjon og prøvde å rømme om sjangsen tilbydde seg og ble hentet fort og satt inn igjen. Snakket med henne ofte og hun sa det samme som deg, og følte hun hadde ødelagt livet sitt totalt. Men hun tok tiden til hjelp og kom seg hjem til slutt. Nå bor hun i egen leilighet, har utdannelse og en jobb Livet ditt er ikke dømt til å mislykkes, det er aldri for sent å fikse på ting å få orden på seg selv!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Selv om ting ser svart ut nå så er ikke livet ditt dømt til å mislykkes. Noen av oss har større utfordringer enn andre i livet, og livet handler om å lære seg å leve med det livet man har. Mitt liv vil kunne fortone seg som rene tragedien hvis du spør en rik, frisk og "perfekt" person, men for meg er mitt liv godt selv om det finnes stort forbedringspotensial på mange områder. Jeg har lært meg å akseptere det jeg ikke kan endre og jeg har lært meg å sette pris på det som er godt i stedet for å forbanne det som er mindre godt. Og så jobber jeg konstant med meg selv og mitt liv for at det skal bli så godt som det lar seg gjøre. Fortell litt mer om din situasjon så kan kanskje noen her gi deg hjelp og tips. Er du gammel? Har du vært lenge borte hjemmefra? Skal du være der lenge? Hva slags type hjelp får du? Anonymous poster hash: 7be2b...b2f
Rainbow Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Identifiserende innlegg fjernet. Når noen poster som AB eller gjest må de få lov å være anonyme selv om enkelte brukere mener at de kjenner igjen skrivestil eller tema. Man vet ikke hundre prosent sikkert om man har rett heller. Rainbow81, mod Endret 12. juni 2013 av Rainbow81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå