Gå til innhold

Kn det forekomme Forgiftede vin og sprit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vinmonopolet utsatt for forgiftede viner og sprit? Jeg er litt engstelig for at jeg kommer til å kjøpe forgiftede varer, siden vinen jeg skal kjøpe er fra utlandet og det samme er spriten jeg har uåpnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Relax, dont worry be happy!

Skrevet

Brennevin holder seg bra. Med vinen må du se i korken. Er korken gjennomblaut og løs er vinen mest sannsynlig dårlig.

Skrevet

Brennevin holder seg bra. Med vinen må du se i korken. Er korken gjennomblaut og løs er vinen mest sannsynlig dårlig.

Ok. Men den vinen jeg skal kjøpe er korken forespeilet med plastpapir eller noe sånt. Det var den da jeg kjøpte denne vinen for to uker siden. Den vinen var fin.

Skrevet

Ok. Men den vinen jeg skal kjøpe er korken forespeilet med plastpapir eller noe sånt. Det var den da jeg kjøpte denne vinen for to uker siden. Den vinen var fin.

Tja, hadde jeg vært deg så bare skjenk et lite glass til en annen først? Så ser du ansiktet hans mens svelger ned. Liker han vinen kan du smake etterpå.

Skrevet

Nei. Bortsett fra at alkohol i seg selv er en gift. Kjøper du derimot privat fra lugubre leverandører, kan du få hva som helst.

Skrevet

Nei. Bortsett fra at alkohol i seg selv er en gift. Kjøper du derimot privat fra lugubre leverandører, kan du få hva som helst.

Alkohol er vel mer ett bedøvelsesmiddel?

AnonymBruker
Skrevet

Er vinmonopolet utsatt for forgiftede viner og sprit? Jeg er litt engstelig for at jeg kommer til å kjøpe forgiftede varer, siden vinen jeg skal kjøpe er fra utlandet og det samme er spriten jeg har uåpnet.

vin fra utlandet, nei det høres farlig ut. Vindruene i Norge er mye tryggere. :ironi:

Anonymous poster hash: 65fc9...4d9

• Liker 4
Gjest gjest17
Skrevet

Så lenge du ikke har mottat innholdet på kagg med skrukork tror jeg ikke du behøver å ofre dette en eneste tanke :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...