Gå til innhold

Ta kontakt etter date...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt! :(

Altså, greit å få luket ut skiten først som sist. Men jeg er så lei av at menn tar så lett på sånt.. Det er liksom bare å forsvinner når det passer dem best...

Anonymous poster hash: 2d678...e49

Videoannonse
Annonse
Gjest Phoenix
Skrevet

Altså, greit å få luket ut skiten først som sist. Men jeg er så lei av at menn tar så lett på sånt.. Det er liksom bare å forsvinner når det passer dem best... Anonymous poster hash: 2d678...e49

Enig med deg i den.

Jeg blir litt oppgitt av det selv. Vi må vel bare lære oss å ta lett på det selv, kanskje. :vetikke:

Gjest winston
Skrevet

Han sa også "vi snakkes, da", da han hadde kjørt meg hjem i 11 tiden morgenen etter. Sier dere menn sånn i de tilfellene dere egentlig ikke er interessert?

Ja det sier de uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det sier de uansett.

Jævla idioter.

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt, men det finnes nok ikke noen regler for sånt. Det er litt tidlig å ha sex på første date, spesielt om man ikke avklarer noen ting om hva man vil med hverandre på forhånd. Jeg hadde imidlertid sex med nåværende kjæreste på andre date, og samme greie med å kjøre meg hjem (4-5 mil) og "vi snakkes" - men han tok nå faktisk kontakt etterpå - og vi fortsatte å date... vi hadde også snakket sammen kvelden før om at vi ønsket å "hoppe i det" og prøve å finne ut av om vi fungerer sammen, men det er vel ingen garanti. Folk kan jo være useriøse eller finne ut at "følelsene" gikk over etter en runde i senga og uten ølbriller...

Uansett tenker jeg at det ikke er noe nederlag å sende en melding for så å finne ut at man er blitt avvist: Man må nesten være modig nok til å tåle avvisninger, og det kan være like kjipt og stressende i forkant selv om en ikke har hatt sex. Sånn husker jeg det i hvert fall fra min tid med nettdating.

Anonymous poster hash: a46b9...379
Gjest Chloè
Skrevet

Da har du lært til neste gang. Gikk i samme fella for litt siden (ikke sex på første date fella,men å sende sms) Tenkte akkuratt sånn som deg, at jeg kanskje gjorde noe feil. Drit i alle disse jentene som skriver at du skal ta steget, er han interessert så tar han faktisk kontakt.

Gjest Naria
Skrevet

Jeg sendte melding til kjæresten min ca. en halvtime etter vår første date. Akkurat i det jeg trykker send tikker det inn en melding fra han, så vi sendte samtidig. Venninnene mine mente at jeg burde vente og slik, men jeg ser ikke poenget i å spille spill. Vil jeg sende melding, så sender jeg melding.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...