Gå til innhold

Ta kontakt etter date...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herrejemini, jeg er så dårlig på det her.

Er det ok å sende ham en melding etter date i på mandag? Eller skal jeg drøye litt...?

Frykten for avvisning er så evig stor, men man må vel bare hoppe i det likevel?

Vet ikke om han hadde sagt til meg flere ganger at han synes det var veldig hyggelig opptil flere ganger, dersom han ikke synes det? Han sa også "vi snakkes, da", da han hadde kjørt meg hjem i 11 tiden morgenen etter. Sier dere menn sånn i de tilfellene dere egentlig ikke er interessert? :P

-Dateingnoob

Anonymous poster hash: 2d678...e49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenen etter? Vil det si at du overnattet?

AnonymBruker
Skrevet

Morgenen etter? Vil det si at du overnattet?

Ja?

Skrevet

Ok, måtte spørre... Var det første date da? Og du har ikke hørt et pip fra ham etter at han kjørte deg hjem i går morges?

Gjest badeand1
Skrevet

Send melding hvis du vil og drit i "dating-reglene" :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, måtte spørre... Var det første date da? Og du har ikke hørt et pip fra ham etter at han kjørte deg hjem i går morges?

Første date, ja.

Vel.. han kjørte meg hjem i dagmorges. Sånn i 11tiden. Har ikke hørt noe etter det, men jeg har tenkt i ettertid at jeg var veldig rask ut av bilen når han hadde kjørt meg hjem, og at jeg kanskje sendte ut litt TTYN-vibber... :P

Forandret litt på tidspunktene i første innlegg, sånn ITILFELLE han skulle lese dette. Men pokker heller, hvis han leser det får jeg ta sorgene da ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Er han på kg? :nigo: Du kan jo bare sende en melding og si at du hadde det hyggelig med han eller noe :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han på kg? :nigo: Du kan jo bare sende en melding og si at du hadde det hyggelig med han eller noe :)

Ikke som jeg vet om. Jeg tviler egentlig på det, men man vet jo aldri ;) Det ville vært just my luck! :P

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det. Jeg er som regel hun som sitter på gjerdet og venter på at mannen skal ta initiativ, men jeg begynner å lure på om dette blir litt for dumt...? :P

Jeg har alltid tenkt at hvis han er interessert, så tar han kontakt. Bare veldig dumt om han sitter på andre siden av byen og tenker nøyaktig det samme :P

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ikke som jeg vet om. Jeg tviler egentlig på det, men man vet jo aldri ;) Det ville vært just my luck! :P

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det. Jeg er som regel hun som sitter på gjerdet og venter på at mannen skal ta initiativ, men jeg begynner å lure på om dette blir litt for dumt...? :P

Jeg har alltid tenkt at hvis han er interessert, så tar han kontakt. Bare veldig dumt om han sitter på andre siden av byen og tenker nøyaktig det samme :P

Hehe, ja. Også ender det opp med at ingen av dere sender meding. Nei, du får sende først! :jepp: Jeg hadde hvertfall blitt glad av en melding :)

Endret av Mortem
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja. Også ender det opp med at ingen av dere sender meding. Nei, du får sende først! :jepp: Jeg hadde hvertfall blitt glad av en melding :)

Er du mann? hehe :P

Jeg sender på en melding litt senere i kveld, også får vi se om han er interessert i å svare meg :) Jeg har bare vært borti så mange falske menn nå, at jeg er redd for å stole på at han faktisk mener at han hadde det veldig hyggelig, og at han sa at vi snakkes fordi han har lyst, og ikke fordi han følte han måtte :P

Kjære vene, er denne dateingen virkelig så vanskelig? :P

Gjest badeand1
Skrevet

Er du mann? hehe :P

Jeg sender på en melding litt senere i kveld, også får vi se om han er interessert i å svare meg :) Jeg har bare vært borti så mange falske menn nå, at jeg er redd for å stole på at han faktisk mener at han hadde det veldig hyggelig, og at han sa at vi snakkes fordi han har lyst, og ikke fordi han følte han måtte :P

Kjære vene, er denne dateingen virkelig så vanskelig? :P

What. Nei jeg er jente. :fnise:

Har aldri datet sånn ordentlig i hele mitt liv så jeg veit ikke. Men det høres fryktelig komplisert ut :P Frister lite å tre inn i datingverden etter diverse tråder på kg. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

What. Nei jeg er jente. :fnise:

Har aldri datet sånn ordentlig i hele mitt liv så jeg veit ikke. Men det høres fryktelig komplisert ut :P Frister lite å tre inn i datingverden etter diverse tråder på kg. :laugh:

Haha, beklager :D

Huff, andre får det til å se veldig enkelt ut, men jeg synes det er veldig komplisert jeg assa :P

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg tok mot til meg og nå angrer jeg. Bruk og kast mentalitet er jammen meg et kjent fenomen hos mannfolk.

Skrevet

Vel, jeg tok mot til meg og nå angrer jeg. Bruk og kast mentalitet er jammen meg et kjent fenomen hos mannfolk.

Altså, ikke for å strø salt i såret eller noe, men det kunne du vel nesten forutsett når du sov over på første date? Nå veit jeg ingenting om det var sex inne i bildet her, men jeg hadde ikke tatt han seriøs dersom han ønsket sex så tidlig i datingfasen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har han vel allerede fått deg dit han ville? He he he

Anonymous poster hash: 0c057...680
AnonymBruker
Skrevet

Altså, ikke for å strø salt i såret eller noe, men det kunne du vel nesten forutsett når du sov over på første date? Nå veit jeg ingenting om det var sex inne i bildet her, men jeg hadde ikke tatt han seriøs dersom han ønsket sex så tidlig i datingfasen..

For de som er pro datere er dette sikkert obvious.

Gjest Phoenix
Skrevet

Vel, jeg tok mot til meg og nå angrer jeg. Bruk og kast mentalitet er jammen meg et kjent fenomen hos mannfolk. Anonymous poster hash: 2d678...e49

Har han ikke svart? Når sendte du den?

AnonymBruker
Skrevet

Har han ikke svart? Når sendte du den?

I går kveld. Fikk først et svar som virket påtvingt, så sluttet han å svare..

Gjest Phoenix
Skrevet

I går kveld. Fikk først et svar som virket påtvingt, så sluttet han å svare..Anonymous poster hash: 2d678...e49

Så kjipt! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...