AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 For snart en uke siden, fikk jeg ved et uhell i meg cashewnøtter, og det tåler jeg ikke. Hovna opp i halsen, kasta opp og hadde magesmerter. Magesmertene varte i flere dager, og i tillegg har jeg også blødd litt. Aner ikke om det har noen sammenheng, men har ihvertfall blødd på og av siden den dagen. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Er litt urolig, men er i en situasjon nå som det ikke er bare bare å få tak i lege. Anonymous poster hash: 15004...e60
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Blødd når du har kastet opp? Altså fra magen? Hvis du har blødd fra mage eller spiserør så bør du oppsøke lege ja. Anonymous poster hash: e1e8a...85a
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Kasta bare opp første dagen.. Etter det har det kun vært blod på papiret når jeg har vært på do. Det er ikke mensen, for den skal jeg ikke ha før om to uker, og smertene i magen har vært helt annerledes enn menssmerter.. TS
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Når du skriver kastet opp og blør, hvordan skal en vite at det er fra skjeden egentlig? Det er nok bare en tilfeldighet. Om du ikke har vondt så vent, det gir seg nok etterhvert. Anonymous poster hash: e1e8a...85a
Gjest Pia Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Det er vel ikke normalt å blø fra skjeden en uke i strekk uten at man har mensen??
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Hvis det ikke er mye blod kan det være mellomblødninger,og det er ikke unormalt. Anonymous poster hash: c30d9...b1f
Gjest Pia Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Det er vel ganske individuelt eller? Bare fordi du har mellomblødninger, vil ikke det si at alle andre har det.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Nei.Og det har jeg da ikke sagt heller,har jeg? Jeg sa at det kunne være det. Anonymous poster hash: c30d9...b1f
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Nå går ikke jeg på p-piller eller noe da. Trodde det var mer vanlig når man brukte det.. TS
Gjest Pia Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Nei.Og det har jeg da ikke sagt heller,har jeg? Jeg sa at det kunne være det. Anonymous poster hash: c30d9...b1f Nei, men det blir litt dumt å komme med sånne påstander da det faktisk kan være noe som er galt, og hun burde dra seg til lege.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Tror du må lære det hva en påstand er.En påstand er bastant.Og jeg sa at det kunne,men dessuten det var ikke hun jeg komenterte,jeg komenterte din komentar. Så prøv å pust og ikke hopp rett i angrep. Anonymous poster hash: c30d9...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Nå går ikke jeg på p-piller eller noe da. Trodde det var mer vanlig når man brukte det.. TS Det trodde jeg også,helt til jeg fikk det Anonymous poster hash: c30d9...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Med andre ord gikk ikke på p-piller Anonymous poster hash: c30d9...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå