Gå til innhold

Lav sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har et veldig sterkt og bra forhold, men vi har et problem. Han har ikke like stort behov for sex som meg! Det er ikke det at sexen er dårlig, eller at han ikke tenner på meg, for når vi først har sex er det veldig bra. Men det er kanskje en til to ganger i uken vi har sex. Jeg kunne hatt det en eller to ganger om dagen! Jeg har alltid vært sånn. Samboeren min har prostatitt, kan dette være årsaken til den lave sexlysten? Er det noen som har tips til meg? Er det noe jeg kan gjøre for å øke sexlysten hans? Vi har vært sammen i bare noen måneder, og vært samboere i overkant av en måned... Det er litt kjipt å være den som går og er "lysten" hele tiden..

Anonymous poster hash: be4f6...fad
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har et veldig sterkt og bra forhold, men vi har et problem. Han har ikke like stort behov for sex som meg! Det er ikke det at sexen er dårlig, eller at han ikke tenner på meg, for når vi først har sex er det veldig bra. Men det er kanskje en til to ganger i uken vi har sex. Jeg kunne hatt det en eller to ganger om dagen! Jeg har alltid vært sånn. Samboeren min har prostatitt, kan dette være årsaken til den lave sexlysten? Er det noen som har tips til meg? Er det noe jeg kan gjøre for å øke sexlysten hans? Vi har vært sammen i bare noen måneder, og vært samboere i overkant av en måned... Det er litt kjipt å være den som går og er "lysten" hele tiden..

Anonymous poster hash: be4f6...fad

En til to ganger i uken er ikke lite.

Anonymous poster hash: ede1e...22e

Skrevet

En til to ganger i uken er ikke lite.

Anonymous poster hash: ede1e...22e

Jeg bor ikke engang med kjæresten min, og syntes det er lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...