Gå til innhold

Bilferie i Norge! Tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi er et samboerpar med ei bikkje som har lyst å dra på en liten norgesferie.

Vi bor i møre og romsdal.

Noen forslag?

Anonymous poster hash: 25205...f58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristiansand, varmt og fint om sommeren :)

AnonymBruker
Skrevet

Hardangervidda da?

Anonymous poster hash: 25205...f58
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor langt dere vil kjøre. Om dere vil farte sørover så kan Sogn og Fjorande og Hordaland, spesielt Hardanger, med fjordene, frukten og fjellene være et råtips. Og videre sørover har dere nydelig rogalandsnatur, og ikke minst Jæren med deilige sandstrender.

Anonymous poster hash: 96faf...30e
Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur til Sørlandet jeg :) Kanskje overnattet 1-2 dager i Bergen eller Hardanger på reisen.
Viss det er på Nordmøre du holder til, ville jeg kanskje reist nordover i stedet :)

Skrevet

Da anbefaler jeg absolutt kortreist! Kommer selv i fra Nordmøre og kjørte nordlige del av vestlandet sammen med min samboer i fjor.

På en uke kjørte vi Averøya- Atlanterhavsveien - Molde- Trollveggen-Trollstigen - Geiranger- (SogF) Gamle Strynefjellsvei - Stryn - Vestkapp - Hoddevik - Vågsøy - Nordfjordeid - Sogndal - Sognefjellet tilbake + mer som jeg vet jeg glemmer i farta.

Hadde en helt fantastisk tur med nydelige naturopplevelser. Om dere har bedre tid enn oss så er det også å anbefale å kjøre lenger sør, og ikke minst en stopp i Ålesund :)

AnonymBruker
Skrevet

Siden dere bor på Møre og er vant med den flotte naturen der, synes jeg dere skal dra et sted langt unna.

Hva med å kjøre nordover? Nordland, Troms og Finnmark har mye å by på! :)

Anonymous poster hash: 7fdb2...9dd
Gjest nicola
Skrevet

Haha geniaaalt at Louis er gjennomskua!!

• Liker 1
Gjest nicola
Skrevet

Oj dæven nå var jeg innpå en helt annen tråd her! Haha...Sorry - Dette skulle stå på paradisetråden!! :)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Fant dere ut av det TS? Hva gjorde dere med overnatting og hund?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...