Gjest Blondie65 Skrevet 12. juni 2013 #21 Skrevet 12. juni 2013 Lefse med laks og smøreost. Den søte varianten av lefse (kanel og smør f.eks) Ost skinke i lefse. Lefse, brie, drue, lefse - lefsen blir da et "segl" rundt "goodiesene" Ditto oliven og favorit ost
Gjest Ahs Skrevet 12. juni 2013 #22 Skrevet 12. juni 2013 Cath du gjorde at jeg nettopp bestilte meg en diger pyramide med makroner som bryllupskake! Gud jeg gleeeeeeeeeeeder meg til å hente herligheten! Tusen tusen takk for ideen! Kan jeg spørre hva prisen var?
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #23 Skrevet 12. juni 2013 Kan jeg spørre hva prisen var? Du den var overraskende lav. Jeg ble helt satt ut derfor jeg bestilte litt plutselig. For 120stk inkludert pyramiden betaler vi 2000,- verdt hver eneste krone spør du meg. Gleder meg til å sette den på bordet i bryllupet der mange av mine aldri har smakt noe slikt.
pusla Skrevet 12. juni 2013 #24 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Vi skal også ha et lite makrontårn - gleder meg til bare det jeg De skålene fra duni var kjekke, og perfekt for scampi da. Ellers ville jeg satt pris på leseruller, kjøttboller og gjerne noe med tomat og mozarella. Endret 12. juni 2013 av pusla
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #25 Skrevet 12. juni 2013 Vi skal også ha et lite makrontårn - gleder meg til bare det jeg De skålene fra duni var kjekke, og perfekt for scampi da. Ellers ville jeg satt pris på leseruller, kjøttboller og gjerne noe med tomat og mozarella. Pusla har du husket mygglys til festen hjemme? De har de til en 10` på Nille. Tror vi bare kjører lefseruller jeg - setter svigermor på saken. Så blir det heller ulikt fyll med ramsløk og slikt. Nam, nam. Får jeg bruke mine Duni skåler en annen gang... jeg som elsker dill og dall Men hvilke oliven er best? Regner med at det er de uten stener, men det er jo en jungel av det også. Tenker på til nattmaten.
Pingting Skrevet 12. juni 2013 #26 Skrevet 12. juni 2013 Eeeeeh... det er lov å ha makroner i tillegg til vanlig bryllupskake sant? Fikk så lyst på... 1
pusla Skrevet 12. juni 2013 #27 Skrevet 12. juni 2013 Pusla har du husket mygglys til festen hjemme? De har de til en 10` på Nille. n. Hva tror du? Takk for påminnelsen! Det hadde jeg åff kårs ikke tenkt på! Eeeeeh... det er lov å ha makroner i tillegg til vanlig bryllupskake sant? Fikk så lyst på... det er skikkelig lov! Vi skal ha det!
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #28 Skrevet 12. juni 2013 Eeeeeh... det er lov å ha makroner i tillegg til vanlig bryllupskake sant? Fikk så lyst på... Klart det lov! Dere skal jo ha den pasjonsdrømmen fra Pascal så hos dere blir det jo bare moro å være gjest! Hos oss skal tante lage en vanlig kake i etg, så skal jeg pynte opp denne pyramiden så den blir et hagebryllup på landet verdig. Den skal balansere på et platå av peoner. 1
Pingting Skrevet 12. juni 2013 #29 Skrevet 12. juni 2013 Håper det blir morsomt av andre grunner enn bare kakene og, da Peoner er så innmari fint! Selv om det første jeg så for meg da du sa platå, var en gjeng med skvisja blomster under et kakefat.
pusla Skrevet 12. juni 2013 #30 Skrevet 12. juni 2013 Dere skal jo ha den pasjonsdrømmen fra Pascal så hos dere blir det jo bare moro å være gjest! : Den skal vi også ha, men som vanlig kake, i tillegg til bryllupskake en venninne lager.
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #31 Skrevet 12. juni 2013 Nei, bare en ekstra etasje liksom så det blir litt likt Madde sin.
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #32 Skrevet 12. juni 2013 Den skal vi også ha, men som vanlig kake, i tillegg til bryllupskake en venninne lager. Vi også, tror den blir nyyyyydelig! Frisk og god.
Pingting Skrevet 12. juni 2013 #33 Skrevet 12. juni 2013 Jeg tror at hvis man ikke liker den, så mangler man smaksløker
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #34 Skrevet 12. juni 2013 Utrolig godt med noe friskt etter en middag som det ofte er i bryllup. Jeg skal riktignok lage den selv, så jeg bør vel snart sette igang med bakingen.
pusla Skrevet 12. juni 2013 #35 Skrevet 12. juni 2013 Det tror jeg og! Er vel en sånn kake de fleste liker. Begynner å tenke at festen vår kanskje blir litt ålreit den og
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #36 Skrevet 12. juni 2013 Tror festen deres blir helt utrolig bra jeg! Bra stemning, hyggelige folk, avslappet brud og ikke minst ingen stengetid! - for ikke å glemme fri flyt av det aller meste. :D
pusla Skrevet 12. juni 2013 #37 Skrevet 12. juni 2013 Håper iallefall stemningen blir bra. Det blir iallefall nok drikke ja
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #38 Skrevet 12. juni 2013 Himla godt med portvin og, faktisk Kor bra.
Lunaire Skrevet 19. juni 2013 #39 Skrevet 19. juni 2013 Hardkokte vaktelegg (siden de er små) med en dæsj av noe smakfult på. En liten bit ørret, en sprut majones, friske urter eller noe annet som smaker godt sammen med egg. Asparges med spekeskike eller bakon. Bruk da den tykke aspargesen og del opp i passende biter som trekkes lett (hvis med spekeskinke) eller rull bacon rundt hele saken og stek dem, og del opp etterpå Ellers funker det vel med f.eks. en halv cherrytomat og et stykke mozarella, minikjøttboller med en dæsj salsa, god gammeldags norvegia eller jarlsberg med en bit deilig, røkt skinke.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #40 Skrevet 20. juni 2013 Hva var prisen kiara? Fant ikke noe om det jeg (så vel ikke på rett sted tenker jeg) Cath du gjorde at jeg nettopp bestilte meg en diger pyramide med makroner som bryllupskake! Gud jeg gleeeeeeeeeeeder meg til å hente herligheten! Tusen tusen takk for ideen! Anonymous poster hash: e4a59...52d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå