Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Håper dette kan være en tråd der vi kan samle sammen alle tips om hvilke ting som egner seg å servere som fingermat mellom vielse og middag. Gjerne på tannpirkere!
Petalouda Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 jeg er veldig enkel her, jeg liker fex norvegia og rød paprika, eller norvegia og selleri. serranoskinke og melon, eller biter av lompe/lefse, krydderost og noe kjøttpålegg. bittesmå biter av vanlig brunost og agurk er også godt. små kjøttboller er nam.
Gjest Ahs Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Dadler med bacon, grillede reker med cheddar, lefse med røkelaks og philadelphiaost, ulike typer pølse. Makroner. Vi skal ha kringler og annen tradisjonsbakst fra området.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 tortillalefse med urteost(smøreost) og spekeskinke! Anonymous poster hash: c0be9...cd9
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Den med tortilla lefser er allerede på listen. Jeg tenkte faktisk også mini-hamburgere, mini-quice kanskje... Cherry tomat sammen med basilikum og en ostebit, så tenkte jeg scmpi sammen med en eller annen saus siden jeg har kjøpt meg slike fine små i mange varianter fra Duni. Kanskje også noe sashimi bare pent dandert med litt soyasaus. Hmm nå må jeg sette igang fantasien merker jeg. Pølser serverer vi også til middag, så greit å droppe de.
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Men hvis jeg vil ha bryllupskake med bare makroner slik som Madeleine hvor mange trenger jeg da? Et lite tre med makroner. De kan jo fryses også! :D
Gjest Ahs Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Men hvis jeg vil ha bryllupskake med bare makroner slik som Madeleine hvor mange trenger jeg da? Et lite tre med makroner. De kan jo fryses også! :D Kjøp et stativ (feks kitchen eller traktøren) og så ville jeg målt opp og funnet ut av antallet. Hadde vært en stilig om du hadde fått det til (da vil jeg gjerne ha bilde;-) Vi skal ha blå som temafarge, og hadde vært stilig å fått laget et tre av makroner i ulike blåfarger. Pære og blåmuggost er godt. Eller Brie og fikensyltetøy etc.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Små cherrytomater som du fjerner innmaten i, skjær av et lokk, ha oppi kokte egg med smør/majones/hva du mener passer, salt og pepper, legg på lokk, trykk tannpirker gjennom. MEEEGET godt Anonymous poster hash: 56240...308
Evie Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Kiara! Hvor fikk du tak i de søte små skålene. Ser du skriver Duni, men hvor kjøpte du de? På nett, butikk ?
Singha Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Pepperkake og blåmuggeost. Er dette vanlig? Det hørtes egentlig ganske godt ut.
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Kjøp et stativ (feks kitchen eller traktøren) og så ville jeg målt opp og funnet ut av antallet. Hadde vært en stilig om du hadde fått det til (da vil jeg gjerne ha bilde;-) Vi skal ha blå som temafarge, og hadde vært stilig å fått laget et tre av makroner i ulike blåfarger. Pære og blåmuggost er godt. Eller Brie og fikensyltetøy etc. Jeg vil jo ikke ha bryllupskake, men et makron tårn kunne jeg mer enn gjerne tatt! Tante som skal evt lage det så jeg må snakke med henne. Men man kan jo bruke et vanlig kakestativ bare stable. *tenke, tenke*
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Er dette vanlig? Det hørtes egentlig ganske godt ut. Vet ikke om det er vanlig. men det er skithgodt sammen og ilag til en god rødvin.
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 Kiara! Hvor fikk du tak i de søte små skålene. Ser du skriver Duni, men hvor kjøpte du de? På nett, butikk ? Jeg kjøpte de på Duni sin nettside. Må hente de i Sverige, men det er også den eneste ulempen. Og det at det er så vanvittig mange i hver pakke, men da har jeg sikkert til et par år fremover.
CathFoto Skrevet 12. juni 2013 #16 Skrevet 12. juni 2013 Det står estimat for makroner på hjemmesiden til Sebastian Bruno tror jeg. Likte godt de fra duni. Vannmelon og bacon er godt sammen, og funker på tannpirker.
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #17 Skrevet 12. juni 2013 Det står estimat for makroner på hjemmesiden til Sebastian Bruno tror jeg. Likte godt de fra duni. Vannmelon og bacon er godt sammen, og funker på tannpirker. Cath du gjorde at jeg nettopp bestilte meg en diger pyramide med makroner som bryllupskake! Gud jeg gleeeeeeeeeeeder meg til å hente herligheten! Tusen tusen takk for ideen! 1
CathFoto Skrevet 12. juni 2013 #18 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Cath du gjorde at jeg nettopp bestilte meg en diger pyramide med makroner som bryllupskake! Gud jeg gleeeeeeeeeeeder meg til å hente herligheten! Tusen tusen takk for ideen!Bare hyggelig. I <3 makroner. Men vi kan ikke badet i bryllupet pga at noen av nøtteallergikerne reagerer på det, visstnok ikke alle som gjør det. Lurer på om jeg skal kjøpe fra Sebastian Bruno og ha på hotellrommet til frokosten dagen etter. Skulle tanten din bake eller bestilte du alt? Endret 12. juni 2013 av CathFoto
Gjest Kiara! Skrevet 12. juni 2013 #19 Skrevet 12. juni 2013 Bare hyggelig. I <3 makroner. Men vi kan ikke badet i bryllupet pga at noen av nøtteallergikerne reagerer på det, visstnok ikke alle som gjør det. Lurer på om jeg skal kjøpe fra Sebastian Bruno og ha på hotellrommet til frokosten dagen etter. Skulle tanten din bake eller bestilte du alt? Det synes jeg dere skal unne dere. En liten dessert etter nattens dessert. 1
Pingting Skrevet 12. juni 2013 #20 Skrevet 12. juni 2013 Vet ikke om det er vanlig. men det er skithgodt sammen og ilag til en god rødvin. Himla godt med portvin og, faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå