AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 For tiden er jeg vikarlærer på en ungdomsskole. Som vikar får man sjelden den samme forbindelsen med og respekten fra klassen som en fast lærer som har dem hele året. En av klassene har til overmål veldig mange faglig svake, umotiverte og urolige elever. Jeg har ingen illusjoner om å få til noen stor faglig forbedring i løpet av mitt korte vikariat, til det trengs det gjennomgripende forandringer hos flere av elevene, men jeg prøver å holde disiplinen slik at i det minste de som er interessert får med seg en del. For å å det til må jeg ta på meg mye autoritet, hvis jeg er kameratslig og medgjørlig blir det fullt kaos med en gang. Jeg bruker min kraftige mannsstemme og kraftige kroppsbygning for hva det er verdt. Jeg er ikke interessert i noen råd om hvordan dette kan forbedres, til det er det for kort tid igjen av skoleåret. Det jeg lurer på er følgende: Typisk nok er de urolige elevene stort sett gutter, ikke uvanlig for fjortenåringer. Så er det en av jentene som jeg får inntrykk av at bevisst er urolig for å framprovosere reaksjon fra meg. Det er selvsagt mulig at jeg tar feil, men det virker som om hun liker å få en kraftig reaksjon fra en eldre og fysisk mye større mannlig lærer. Jeg har ingen interesse av hverken noe emosjonelt eller fysisk forhold til en fjortenåring, dessuten ville det jo vært ettertrykkelig ulovlig og kriminelt. Allikevel, er det noen jenter eller kvinner her som er eller har hatt en fascinasjon slik jeg skisserer ovenfor for mannlige lærere? Anonymous poster hash: 58c8f...673 Anonymous poster hash: 58c8f...673
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 :himle: I don`t know what to say... Anonymous poster hash: cdc1a...3a1 1
Gjest Lille-pus Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Det tror jeg vel nesten samtlige har hatt som 14 årige jenter med en ung kjekk lærer. Min var gymlærer, tilflytter og knakende kjekk. Alle jentene i klassen svermet for ham Så skulle vi kanskje flytte denne tråden fra sex til et annet rom, eller hva tror du TS ? - den gir seriøst feil signaler når den ligger her. Edit: Kastet ut liten Leif. Endret 12. juni 2013 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Det tror jeg vel nesten samtlige har hatt som 14 årige jenter med en ung kjekk lærer. Min var gymlærer, tilflytter og knakende kjekk. Alle jentene i klassen svermet for ham Så skulle vi kanskje flytte denne tråden fra sex til et annet rom, eller hva tror du TS ? - den gir seriøst feil signaler når den ligger her. Edit: Kastet ut liten Leif. Jeg var ikke helt sikker på hvilket rom som passet best, flytt den hvis du tror den passer bedre et annet sted. Anonymous poster hash: ca84f...10e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Hvor gammel er du? Er du relativt ung kan det jo hende du setter full fart i noen av jentenes hormoner vet du. Bare det å være en litt eldre fyr enn dem og ha litt autoritet er jo nok til å skape interesse i den aldern, vil jeg tro, nesten uavhengig av utseendet ditt. Men dette kunne du vel tenke deg frem til selv, så jeg skjønner ikke helt hva du spør om?Anonymous poster hash: 90ff4...ff8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Hvor gammel er du? Er du relativt ung kan det jo hende du setter full fart i noen av jentenes hormoner vet du. Bare det å være en litt eldre fyr enn dem og ha litt autoritet er jo nok til å skape interesse i den aldern, vil jeg tro, nesten uavhengig av utseendet ditt. Men dette kunne du vel tenke deg frem til selv, så jeg skjønner ikke helt hva du spør om?Anonymous poster hash: 90ff4...ff8 Jeg har selvsagt ikke tenkt å gjøre noe som helst ut av det, jeg bare lurer på om min tolkning er realistisk eller om jeg feiltolker fullstendig. Derfor spør jeg om noen jenter/kvinner kan fortelle om de har hatt fascinasjon for en mannlig lærer, og hvordan det var. Anonymous poster hash: ca84f...10e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Ååh, ja... Gymlæreren var jo bare dødssexy.. Og han var stefaren til en i klassen også! ;P hehehe Anonymous poster hash: 63527...de5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Vi har en vikar på skolen vår.. (ungdomskole) Anonymous poster hash: b2c79...e09
Gjest Heartbeat Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Hvor gammel er du ? Virker som at du selv VIL at hun skal være forelsket i deg. Kan vel bare være så enkelt at hun vil teste grenser med deg for å se hvor langt du går. Det gjorde vi ungjentene med alle vikarer 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Er jenten 14 år? Anonymous poster hash: a04c5...714
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er helt betatt av den ene vikaren vi har, og synes det er utolig kjipt å ikke få se han igjen.. Anonymous poster hash: a04c5...714 2
dinmening Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Hei! Er mange jenter som er forelsket i både mannlige lærere og vikarer. Dette kommer det nok også alltid til å være. Hvor gammel er du TS?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Er også helt bettat av vikarlæreren Anonymous poster hash: b2c79...e09
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Mange som blir betatt og forelska i læreren sin, kjip følelse når man vet man ikke har sjangs.. Anonymous poster hash: a04c5...714
Gjest Heartbeat Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Mange som blir betatt og forelska i læreren sin, kjip følelse når man vet man ikke har sjangs.. Anonymous poster hash: a04c5...714 Det bevitner jo bare at det er en god lærer som tar ansvar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå