MyElixir Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Liker godt god vin. Er det så ille å ta seg ett par glass vin på en hverdag? Ikke noe fyll, men litt for kos. Når det er barn, litt vin, men aldri full/brisen.
Gamerfrue Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Jeg synes det er helt ok, men det er fordi jeg er vant til at mine foreldre gjør slikt Alltid med måte, så går det fint. Jeg tror personlig at hvis foreldrene har et avslappet forhold til alkohol, så kommer ikke barnet til å bli en fyllefant. (Snakker ut i fra egne erfaringer, men det finnes sikkert andre som har opplevd noe annet)
Tibbie Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Ser ikke noe problem i det, nei! Mamma og hennes mann drikker vin hver kveld mens de ser på TV, og det samme gjør pappa med øl. Og er ikke rødvin ganske sunt?
MyElixir Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2013 Ts Jo, bittelitt vin hver dag skal jo være sunt Men jeg drikker ikke vin hver dag, jeg skjuler ikke for barna når det er en pils eller et glass vin på bordet. Tror det går greit at de ser at mor og kjæreste kan nyte litt alkohol, uten at vi blr noen andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå