Gå til innhold

Noen erfaringer etter spinalpunksjon?


Fremhevede innlegg

Skrevet

God kveld.

Fikk utført en spinalpunksjon for 6 dager siden. Og lurte vel egentlig på om noen andre har opplevd et trykk i hodet? følelsen av mye luft i hodet som presser og dotter i ørene :) må gjespe hele tiden for å lette på dette trykket i hodet. Snakket med nevrologen om dette og han informerte om at det var ufarlig, men ønsker likevel andes erfaringer om dette ;)

Ha en fin natt videre :sovne:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det du beskriver er ikke uvanlig, og helt ufarlig.

Prøv å ta det litt roligere i noen dager, det går over sakte med sikkert. Drikk kaffe/cola, koffein skal visst hjelpe på ubehaget.

Jeg hadde det slik du beskriver til ca 1 1/2 uke etterpå, så gikk det over av seg selv.

God bedring til deg :klem:

Skrevet

Det du beskriver er ikke uvanlig, og helt ufarlig.

Prøv å ta det litt roligere i noen dager, det går over sakte med sikkert. Drikk kaffe/cola, koffein skal visst hjelpe på ubehaget.

Jeg hadde det slik du beskriver til ca 1 1/2 uke etterpå, så gikk det over av seg selv.

God bedring til deg :klem:

Tusen takk for et betryggende svar :) Har vært litt for aktiv i to dager nå, så takk for rådet :) Får ligge i sengen et par dager til jeg da :tellesauer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...