Miiuki90 Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 God kveld. Fikk utført en spinalpunksjon for 6 dager siden. Og lurte vel egentlig på om noen andre har opplevd et trykk i hodet? følelsen av mye luft i hodet som presser og dotter i ørene må gjespe hele tiden for å lette på dette trykket i hodet. Snakket med nevrologen om dette og han informerte om at det var ufarlig, men ønsker likevel andes erfaringer om dette Ha en fin natt videre
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Det du beskriver er ikke uvanlig, og helt ufarlig. Prøv å ta det litt roligere i noen dager, det går over sakte med sikkert. Drikk kaffe/cola, koffein skal visst hjelpe på ubehaget. Jeg hadde det slik du beskriver til ca 1 1/2 uke etterpå, så gikk det over av seg selv. God bedring til deg
Miiuki90 Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2013 Det du beskriver er ikke uvanlig, og helt ufarlig. Prøv å ta det litt roligere i noen dager, det går over sakte med sikkert. Drikk kaffe/cola, koffein skal visst hjelpe på ubehaget. Jeg hadde det slik du beskriver til ca 1 1/2 uke etterpå, så gikk det over av seg selv. God bedring til deg Tusen takk for et betryggende svar Har vært litt for aktiv i to dager nå, så takk for rådet Får ligge i sengen et par dager til jeg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå