AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hvordan tilbereder dere søtpotet? Er så sykt sulten.. Har som regel bare bakt den i ovnen og spist med smør og krydder. Men det tar 1 time og bake den.. og tror jeg har sultet ihjel innen den tid. Noen forslag? Anonymous poster hash: 48c37...9d4
Sally-Go-Round Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Lag søtpotetsuppe. Enkelt og kjempegodt! :-) ...Google det, så finner du en hel del!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Skjær den i biter og bak i ovnen, da går det fortere. Anonymous poster hash: 0acec...a47 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Skjær i små biter og kok dem med god buljong og krydder. Mos med stavmikser og så har man suppe!
Gjest Teora Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Lag søtpotet-fries i ovnen - om du skjærer i staver på størrelse med en liten langfinger og vender i litt olje og krydder tar det bare 20 min å bake de i ovn, på rundt 200 grader pleier å fungere bra her.
Freaky Fly Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Enig med Teora - søtpotetfries er godt Et tips jeg hørte, for å få de litt sprøere, er å vende de i eggehvite først.. Prøvde dette senest i dag, de ble ikke veldig sprø, men noen sprøe biter ble det jo. veldig godt, og tok vel 20-30 min..
theastyles Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Nå er jeg litt sær i matveien, men søt søtpotetmos!! Kok/bak søtpotet, tilsett masse stevia med vaniljesmak (vaniljesukker eller pulver funker sikkert og) og melk/fløte/philadelpia naturell. Jeg brukte mandelmelk og det var supergodt! Hadde litt ekstra på toppen og :-) Bruk stavmikser og bland alt sammen. Høres egentlig litt spesielt ut Men det er veldig godt altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå