Sportiva Skrevet 11. juni 2013 #1 Del Skrevet 11. juni 2013 Broren min døde brått og tragisk av en overdose ganske nylig. Han ble bare 21 år gammel og livet hans var preget av problemer og avhengighet. En svært svært tragisk slutt på et lite ålreit liv, med andre ord - det er vondt å innrømme dette. Jeg savner han enormt og sliter veldig om dagen. Kan noen anbefale noen sanger som hjelpe? Gjerne norsk/svensk,men også engelsk. Er så apatisk at det er vanskelig for meg å finne fram til dette selv. Sanger jeg kan gråte ut skikkelig til, så jeg kanskje kan komme meg ut av denne altoppslukende sorgen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Del Skrevet 12. juni 2013 Så trist at du går igjennom dette. Sorg er så ufattelig tungt å håndtere, og noen trenger hjelp til å "løsne på gråten". Da min søster døde, hørte jeg masse på Bjørn Eidsvåg og Porten. Det er en nydelig sang som virkelig traff meg skikkelig, og jeg fikk gråte ut. Hver gang... Eller Jan Werner med Guardian Angel, en fantastisk nydelig låt. Celine Dion Fly er også veldig fin...... DDE har en som også er fin, Det fine vi hadd sammen. Håper det går bra med deg. Sender deg mange klemmer i sorgen. Anonymous poster hash: a19e0...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 12. juni 2013 #3 Del Skrevet 12. juni 2013 Kommer ikke på så mange norske, men jeg vet om en par engelske. Alter Bridge - Watch over you Michelle featherstone - Stay de aller fleste låtene til 3 doors down Black label society - In this river / Just killing time Seether & Amy Lee (?) - Broken Hellbillies - Eg gløymer deg aldri Too far gone - Tenn et håp.. Det er de jeg har på repeat når jeg er trist. Håper det hjelper og at du får grått. Men husk at OM du ikke finner tårene enda, så er det ingenting galt med deg. Mennesker sørger forskjellig, og når du mistet en som var så nære så kan det fort ta lang tid før det virkelig går opp for deg. Dette er en veldig naiv ting å si, men jeg håper at det går bra med deg, og at du finner fred. Kondolerer så masse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportiva Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juni 2013 Tusen hjertelig takk for svar, dere! Skal lytte meg gjennom disse. Sorgen og sjokket gjør meg helt nummen og apatisk, så jeg håper å føle noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Del Skrevet 12. juni 2013 Love the way you lie, av Rihanna. Vet ikke hvorfor, men for meg fungeren den... Kanskje fordi det var den sangen jeg satt og hørte på da jeg fikk beskjed om at en nær venn av familien var død. Så nå, lenge etter, "fungerer" den på den måten Anonymous poster hash: 139bd...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyElixir Skrevet 12. juni 2013 #6 Del Skrevet 12. juni 2013 Bjørn Eidsvåg - Eg ser Og kondolerer så mye med tapet av di lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flicka Skrevet 12. juni 2013 #7 Del Skrevet 12. juni 2013 Within temptation - our farewell Kanskje den fineste sangen i verden. Kondolerer så mye med tapet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Animone Skrevet 12. juni 2013 #8 Del Skrevet 12. juni 2013 Forferdelig trist å høre om din bror.. Har selv også mistet folk som står meg svært nære, og hørte plutselig "Ready to go home" av Morten Harket.. Den bare traff meg på en utrolig sterk måte og tårene kommer hver gang jeg hører den!! Jeg ønsker deg alt godt i en tung tid. Ta deg tid til å sørge.. det er viktig for fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #9 Del Skrevet 12. juni 2013 Evanescence - My Immortal Anonymous poster hash: 408d8...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #10 Del Skrevet 12. juni 2013 Liten fugl med Vamp http://www.youtube.com/watch?v=cE7RmeC9Ftc Oddemann med Bjørn Jens. Fant den ikke på Youtube. Kondolerer. Anonymous poster hash: 0ddc2...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 12. juni 2013 #11 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Melissa Horn - Kungsholmens hamn kanskje? Det handler ikke om nøyaktig det samme, men nesten! Edit: Kondolerer forresten =( Endret 12. juni 2013 av super-s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportiva Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 13. juni 2013 Tusen takk, dere! Masse flotte sanger <3 De treffer meg midt i hjertet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 14. juni 2013 #13 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hvordan går det med deg nå? Har du fått løsnet litt på trykket? http://www.youtube.com/watch?v=d8OOj5z9zeg Endret 14. juni 2013 av Lucid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportiva Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 17. juni 2013 Når slusene er åpnet er det vanskelig å lukke dem igjen, for å si det sånn, men jeg er glad for at sorgprosessen nå går sin gang. Det er mye opp og ned; mange tanker og en del skyldfølelse, men også gode minner og mange bilder av oss sammen. Det å miste noen som på et vis var en del av meg er noe jeg aldri vil komme over, men jeg håper å kunne leve med det etterhvert! Hvis noen kommer på flere sanger, blir jeg fortsatt veldig glad for forslag! Det er mye å være takknemlig for i livet, og jeg forsøker nå å fokusere på det, og jeg tror det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 18. juni 2013 #15 Del Skrevet 18. juni 2013 Some die young - Laleh In the arms of an angel - Sarah McLaughlin Tears in heaven - Eric Clapton Føler så inderlig med deg. Mistet selv en bror for halvannet år siden, og det var grusomt vondt. Som du sier, det er å miste noen som var som en del av deg selv, og det føles som man aldri kommer til å bli hel igjen. Det blir, utrolig nok, litt lettere etterhvert. Jeg sørger fremdeles, men ikke konstant som før. Men en lukt, en lyd, en sang, et sted, en person, et minne, et bilde, hva som helst kan få meg til å knekke sammen i gråt fremdeles. Jeg savner ham noe vanvittig, og det hender fremdeles at jeg tenker "å, det må jeg fortelle til bror!", fordi jeg i en brøkdel av et sekund har "glemt" at han er borte, for så i neste sekund føle at jeg synker ned igjen i bunnløs sorg over at han er borte. Men hverdagen er lettere enn den var, selv om jeg aldri hadde trodd den ville bli det. Nå er det merkedagene som er absolutt verst, og jeg gruer meg til å kjenne på fraværet hans når jeg gifter meg i sommer for eksempel. Men, jeg bærer ham med meg i hjertet, og der vil han alltid ha sin helt egen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportiva Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 19. juni 2013 Some die young - Laleh In the arms of an angel - Sarah McLaughlin Tears in heaven - Eric Clapton Føler så inderlig med deg. Mistet selv en bror for halvannet år siden, og det var grusomt vondt. Som du sier, det er å miste noen som var som en del av deg selv, og det føles som man aldri kommer til å bli hel igjen. Det blir, utrolig nok, litt lettere etterhvert. Jeg sørger fremdeles, men ikke konstant som før. Men en lukt, en lyd, en sang, et sted, en person, et minne, et bilde, hva som helst kan få meg til å knekke sammen i gråt fremdeles. Jeg savner ham noe vanvittig, og det hender fremdeles at jeg tenker "å, det må jeg fortelle til bror!", fordi jeg i en brøkdel av et sekund har "glemt" at han er borte, for så i neste sekund føle at jeg synker ned igjen i bunnløs sorg over at han er borte. Men hverdagen er lettere enn den var, selv om jeg aldri hadde trodd den ville bli det. Nå er det merkedagene som er absolutt verst, og jeg gruer meg til å kjenne på fraværet hans når jeg gifter meg i sommer for eksempel. Men, jeg bærer ham med meg i hjertet, og der vil han alltid ha sin helt egen plass. Takk for disse ordene! Det var flott skrevet, og slik jeg ser for meg de neste årene. Jeg satt stor pris på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 19. juni 2013 #17 Del Skrevet 19. juni 2013 Takk for disse ordene! Det var flott skrevet, og slik jeg ser for meg de neste årene. Jeg satt stor pris på dette! Jeg er så glad for at jeg kunne si noe du trengte å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #18 Del Skrevet 2. juli 2013 Kondolerer! jeg mistet også lillebroren min får 2 år siden. Han ble bare 13 år. Han var plaget av sykdom hele livet. i begravelsen hans sang de Bjørn Eidsvog- eg serAnonymous poster hash: e19e7...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #19 Del Skrevet 6. juli 2013 Aviril Lavigne - Slipped away. Jeg mistet min lillebror på en veldig tragisk og uventet måte, og hørte på denne sangen heeeele tiden. Den sier egentlig alt jeg følte. Den akustiske versjonen er best. Kondolerer så mye! Anonymous poster hash: 89674...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari13 Skrevet 25. august 2013 #20 Del Skrevet 25. august 2013 the one that got away - Katy Perry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå