AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Har hatt kjønnsvorter. Hatt det siden oktober tror jeg, fant ikke ut at det var det før i januar, og begynte da på condyline. Etter å ha brukt den i fem uker, litt dårlig med bruksanvisningen, glemte noen ganger å ta det de gangene jeg skulle, så virket det rent der. Kjente ikke noe, men var ikke helt sikker to uker senere da jeg kjente to klumper der, og gikk til legen. Hun sa at jeg hadde kjønnsvorter inne i skjeden, og satte meg opp på time hos gynekolog, i tillegg til at hun sa at de kjønnsvortene som var "utenfor" var ikke-smittsomme nå, men at jeg måtte bruke kondom pga. skjeden. Gynekologen sa noe helt annet. Han sa at jeg ikke hadde noe i skjeden, men at de på utsiden fortsatt var der, og at jeg skulle fortsette å ta condyline. Så det har jeg gjort, nå i tre uker, i tillegg til de fem ukene fra slutten av januar og fremover. Og det kjennes ut som det er "tomt" der nå, men er redd for at det skal være sånn som sist gang bare. Er det trygt å bruke det uten kondom nå? Og jeg vil jo heller tro at gynekologen hadde rett ang. kjønnsvorter på innsiden og utsiden, ble bare forvirret når han sa akkurat det motsatte av hva legen sa... Anonymous poster hash: fc079...7b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå