Gå til innhold

Silikonpupper

Fremhevede innlegg

Gjest Bambi
Skrevet

Hei! Jeg la inn silikonprotese for to uker siden nøyaktig i dag, 265 under muskelen pr pupp. Har brukt brystbind hele veien. Kun vært av i forbindelse m dusj etc... Høyre pupp sank fortere enn venstre som nylig sank og høyre protese har festet seg. Venstre har ikke festet seg og jeg kan kjenne at den nærmest skvulper rundt omkring enda. Var til to ukers kontroll i dag og sykepleier der kjente på de, og studerte dem, hun var ikke bekymret. For at den enda ikke hadde festet seg... Det var vanlig at progresjonen mellom puppene var forskjellig. Det kunne gå uker mellom før de festet seg. Måtte fortsette å bruke båndet. Det skal sies at jeg har lest mye skrekkhistorier i forkant av denne to ukers kontrollen... Om kapsling og gudene vet hva, i frykt for å miste puppene jeg har lengtet etter i alle år etc, total krise!

Har derfor noen spørsmål til dere som har vært gjennom det jeg nå går igjennom.

1. Hvor lang tid tok det før protestene festet seg hos deg? Hvor stor forskjell var det mellom hver pupp?

2. Hvilken sports bh brukte du etter de grusomme bestemor/klinikk bhene?

Videoannonse
Annonse
Gjest aam1972
Skrevet

Etter et halvt år var det fremdeles en liten forskjell. Jeg gikk derfor med brystbånd en måned og de ble like. Heldigvis.

Jeg kjøpte to bh er fra klinikken og brukte dem i et halvt år ;-(

Deilig å gå i butikken og kjøpe nye når jeg var klar :-)

Gjest Bambi
Skrevet

Hvor lang tid fikk det før de festet seg da?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med feste seg? Jeg kjenner kanten på den ene min, og jeg lurer på hva vi skal kjenne etter når vi skal lete etter kuler, f.eks brystkreft. Jeg vet ikke forskjell på implantatet og kreftkuler.

Anonymous poster hash: 77de8...eb2
Gjest Bambus
Skrevet

Jeg kjenner implantatet bevege seg i venstre pupp mens i høyre har det festet seg... Sykepleier kjente på begge i dag! Hun var ikke bekymret, les første innlegget mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Åja men de vil vel bevege seg hele tiden? Aner ikke hvordan mine er jeg, bare at jeg kjenner kanten øverst på puppen. De skulle egentlig snu den, men jeg vil ikke. Jeg skal heller fjerne dem da, synes ikke det var noe kjekt. Jeg skjems av dem og synes det er for store, tok 200 gr. Synes jeg ser overvektig ut med dem.

Skrevet

Jeg er ikke imot silikon i bryster. Har selv en god venninne som er blitt superfin etter innlegg! Og det var en enorm lettelse for henne, hurra at hun hadde mot til å gjennomføre det :)

Men, nå lurer jeg på hvorfor dere/du lurer på disse tingene etter en operasjon? Får dere ikke nok informasjon? Vet dere ikke alt om hva som kan skje/skjer etter et slikt inngrep?

Ikke noe negativt fra meg, jeg bare synes det virker underlig?

:)

Skrevet

Festet seg?? Mine sitter der de alltid har sittet. Jeg gikk heller ikke med brystbånd men med sportsbh i ca en uke. Etter noen uker blir de mindre fordi hevelsen går ned, så det er lurt og vente med å kjøpe bher. De vil også sige noe.

AnonymBruker
Skrevet

Nei visste ikke at en skulle kjenne de gjennom huden. Men de må jo ligge feil da? Og med silikon inni så er det ikke lett å kjenne kuler, om det skulle oppstå. Kjenner jeg er litt redd og ønsker jo å fjerne dem, men det koster så mye penger.

Skrevet

Nei visste ikke at en skulle kjenne de gjennom huden. Men de må jo ligge feil da? Og med silikon inni så er det ikke lett å kjenne kuler, om det skulle oppstå. Kjenner jeg er litt redd og ønsker jo å fjerne dem, men det koster så mye penger.

Selvfølgelig kjenner man kanten. Du har jo to ganske store fylte puter sydd inn under brystet! Noen ganger syns den lett også, spesielt hvis man er operert over muskel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...