Gå til innhold

Spørsmål om prevensjonsmiddel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Hvilket prevensjonsmiddel bruker du/dere? Utdyp gjerne hvordan du trives med dette prevensjonsmiddelet, osv.

- Er det sex med ONS, er du i et fast forhold eller har du en fast sexpartner som ikke er kjæresten din?

- Hva syns partneren om prevensjonen?

- Kommer du inni/lar du partneren komme inni deg også?



Anonymous poster hash: 0b2c1...aa4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker p-stav, og har brukt dette i ca halvannet år. Jeg er kjempefornøyd med det, slipper mensen og slipper å være gravid! Vinn-vinn for meg. I begynnelsen hadde jeg litt problemere med uregelmessig mens, men jeg tror jeg var heldig da det var snakk om to dager om gangen og ikke i 2-3 uker som mange andre får. Ga seg totalt etter tre måneder.

Jeg er ikke i et forhold, men liker å ha fast sexpartner da man kan finne ut hva den andre liker og kose oss sammen i senga på samme måte som folk i forhold gjør. Dog blir det noen ONS (ikke mens jeg er i "fast puleforhold") og syns også det er helt greit. Kan ikke kalle det ONS da det som oftest er folk jeg kjenner, men blir til sex i fylla og ikke noe mer etter det som oftest.

Bruker ikke kondom. Dersom gutten ønsker det må han selvfølgelig få lov til det, men som oftest føler de seg trygge når jeg sier jeg har p-stav. Dersom det er noen "tilfeldige" her og der bruker jeg kondom for å hindre kjønssykdommer. Sjekker meg også jevnlig for dette ved bytte av partner.

JA. Elsker at de kommer inni meg, haha! Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...