AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hei! Hvis dere enten kunne velge mellom en veldig pen kropp, med et mindre pent ansikt eller en med et veldig pent ansikt og mindre pen kropp hva ville dere valgt? Spør av ren nyskjerrighet! Anonymous poster hash: ad517...85d
Nysjerriggutt Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg tror jeg ville valgt kropp, hvis jeg måtte velge en av de! Hadde valget verdt mellom en mindre pen kropp og en bra personlighet, eller omvendt, ville jeg valgt bra personlighet!
Charlie. Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Ingen av delene. Hvis valget var mellom en ok kropp og pent ansikt, og et ok ansikt og en pen kropp, så ville jeg valgt ansiktet. Kroppen kan trenes.
Gjest JakeGreen Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Rydd opp i kostholdet og begynn å trene, vennen.
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Hvis jeg absolutt måtte så ville jeg valgt bra kropp. Mye lettere å la vær å fokusere på ansiktet (for eks slå av lyset), men kroppen må jeg jo faktisk kjenne på for å ha sex. da il jeg ikke ha noe dvask og slapt klengende på meg.
Gjest Superwoman! Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Men kropper kan jo trenes, tenker dere ikke på det da gutter? Endret 11. juni 2013 av Stavangerjente- 1
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Ansikt, selvfølgelig. Hvorfor er det en selvfølge? Jeg ser ikke en eneste praktisk fordel med det standpunktet
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Rydd opp i kostholdet og begynn å trene, vennen. Skal du gå til personangrep på meg? Sa jeg var nysgjerrig, ikke at jeg har dårlig kropp og fint fjes Anonymous poster hash: ad517...85d 2
Nowayback Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Hvorfor er det en selvfølge? Jeg ser ikke en eneste praktisk fordel med det standpunktet Så synd for deg da. 2
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Men kropper kan jo trenes, tenker dere ikke på det da gutter? Ikke alle er interessert i et forpliktet forhold.
-Jiinxs- Skrevet 11. juni 2013 #13 Skrevet 11. juni 2013 Om jeg måtte velge, så hadde jeg gått for ansikte. Man må jo ikke føle at man må spy når man snakker med noen. 1
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Så synd for deg da. Nei, det er deg det er synd for da du bytter bort god sex for kortvarig visuell stimuli. Det er som å sette seg ned med flaska å drikke seg til lykke i stedet for å finne noe mer konstruktivt å hente den samme gleden fra. Endret 11. juni 2013 av KalleAnkas onkel
Gjest Superwoman! Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 Ikke alle er interessert i et forpliktet forhold. Hadde du endret mening hvis du var ute etter et forpliktet forhold da?
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 11. juni 2013 #16 Skrevet 11. juni 2013 Hadde du endret mening hvis du var ute etter et forpliktet forhold da? Nei, da hadde begge varianter vært like uaktuelle.
AnonymBruker 42 Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 Kommer jo helt an på dette herre her TS.... Hva skal jeg med denne kroppen og/eller ansiktet? Snakker vi MIN egen kropp og fÆis her eller? Får jeg pengene tilbake mot kvitto hvis jeg ikke er fornøyd? Skjønner ingen ting jeg.....
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Kommer jo helt an på dette herre her TS.... Hva skal jeg med denne kroppen og/eller ansiktet? Snakker vi MIN egen kropp og fÆis her eller? Får jeg pengene tilbake mot kvitto hvis jeg ikke er fornøyd? Skjønner ingen ting jeg..... Oida, glemte å skrive det! Ville du helst hatt ei dame med fint fjes eller fin kropp? Anonymous poster hash: ad517...85d
Gjest JakeGreen Skrevet 11. juni 2013 #19 Skrevet 11. juni 2013 Skal du gå til personangrep på meg? Sa jeg var nysgjerrig, ikke at jeg har dårlig kropp og fint fjes Anonymous poster hash: ad517...85d Det var en spøk, kjære deg. Men for å svare på spørsmålet, så foretrekker jeg et pent ansikt med en pen utstråling og alt det innebærer.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Det var en spøk, kjære deg. Men for å svare på spørsmålet, så foretrekker jeg et pent ansikt med en pen utstråling og alt det innebærer. Haha, det var da bra! Flott svar også Anonymous poster hash: ad517...85d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå