Gå til innhold

Til gutter: Kropp eller fjes?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvis dere enten kunne velge mellom en veldig pen kropp, med et mindre pent ansikt eller en med et veldig pent ansikt og mindre pen kropp hva ville dere valgt?

Spør av ren nyskjerrighet! :)

Anonymous poster hash: ad517...85d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

-

Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt kropp, hvis jeg måtte velge en av de! Hadde valget verdt mellom en mindre pen kropp og en bra personlighet, eller omvendt, ville jeg valgt bra personlighet!

Skrevet

Ingen av delene.

Hvis valget var mellom en ok kropp og pent ansikt, og et ok ansikt og en pen kropp, så ville jeg valgt ansiktet.

Kroppen kan trenes.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Rydd opp i kostholdet og begynn å trene, vennen.

:)

Skrevet

Ansikt, selvfølgelig.

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Hvis jeg absolutt måtte så ville jeg valgt bra kropp. Mye lettere å la vær å fokusere på ansiktet (for eks slå av lyset), men kroppen må jeg jo faktisk kjenne på for å ha sex. da il jeg ikke ha noe dvask og slapt klengende på meg.

Gjest Superwoman!
Skrevet (endret)

Men kropper kan jo trenes, tenker dere ikke på det da gutter?

Endret av Stavangerjente-
  • Liker 1
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Ansikt, selvfølgelig.

Hvorfor er det en selvfølge? Jeg ser ikke en eneste praktisk fordel med det standpunktet

AnonymBruker
Skrevet

Rydd opp i kostholdet og begynn å trene, vennen.

Skal du gå til personangrep på meg? Sa jeg var nysgjerrig, ikke at jeg har dårlig kropp og fint fjes ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det en selvfølge? Jeg ser ikke en eneste praktisk fordel med det standpunktet

Så synd for deg da.

• Liker 2
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Men kropper kan jo trenes, tenker dere ikke på det da gutter?

Ikke alle er interessert i et forpliktet forhold.

Skrevet

Om jeg måtte velge, så hadde jeg gått for ansikte. Man må jo ikke føle at man må spy når man snakker med noen.

• Liker 1
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet (endret)

Så synd for deg da.

Nei, det er deg det er synd for da du bytter bort god sex for kortvarig visuell stimuli. Det er som å sette seg ned med flaska å drikke seg til lykke i stedet for å finne noe mer konstruktivt å hente den samme gleden fra.

Endret av KalleAnkas onkel
Gjest Superwoman!
Skrevet

Ikke alle er interessert i et forpliktet forhold.

Hadde du endret mening hvis du var ute etter et forpliktet forhold da?

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Hadde du endret mening hvis du var ute etter et forpliktet forhold da?

Nei, da hadde begge varianter vært like uaktuelle.

Skrevet

Kommer jo helt an på dette herre her TS.... Hva skal jeg med denne kroppen og/eller ansiktet? Snakker vi MIN egen kropp og fÆis her eller? Får jeg pengene tilbake mot kvitto hvis jeg ikke er fornøyd? :vetikke: Skjønner ingen ting jeg.....

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på dette herre her TS.... Hva skal jeg med denne kroppen og/eller ansiktet? Snakker vi MIN egen kropp og fÆis her eller? Får jeg pengene tilbake mot kvitto hvis jeg ikke er fornøyd? :vetikke: Skjønner ingen ting jeg.....

Oida, glemte å skrive det! Ville du helst hatt ei dame med fint fjes eller fin kropp? :)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Skal du gå til personangrep på meg? Sa jeg var nysgjerrig, ikke at jeg har dårlig kropp og fint fjes ;)

Det var en spøk, kjære deg.

Men for å svare på spørsmålet, så foretrekker jeg et pent ansikt med en pen utstråling og alt det innebærer.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en spøk, kjære deg.

Men for å svare på spørsmålet, så foretrekker jeg et pent ansikt med en pen utstråling og alt det innebærer.

Haha, det var da bra! Flott svar også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...