Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et litt barnslig tema av meg å ta opp, men likevel...

Er i slutten av 20årene nå, og har i noen år vært sammen med en på alle måter flott mann.

Men nå har han plutselig bestemt seg for å være vanskelig...

Vi skal snart på ferie, jeg vil gjerne bruke noen dager hos min familie sammen med han og resten av tiden på å se oss litt rundt i Norge. Tror det kan bli ordentlig koselig for oss alle:) Men han vil ikke...men sier han vil vi skal reise til Middelhavet istede. Har selv ikke lyst til det nå, men kanskje senere når det ikke er så varmt der. Noen som har noen tanker, tips og erfaringer å dele på smarte måter å få viljen sin på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis målet ditt er å "få viljen din", så ønsker jeg ikke å hjelpe deg, nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han vanskelig fordi han har andre ønsker om ferie enn det du har? Sett dere ned og snakk om ferien, finn evt et kompromiss. Du kan ikke forvente å alltid få viljen din i et forhold, med mindre du finner noen som er villig til å la seg behandle som en dørmatte.

Anonymous poster hash: 8f3a4...4d3

• Liker 3
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Tror det kan bli ordentlig koselig for oss alle:)

Slik snakker en ekte egoist. Han er altså "vanskelig" når han ønsker å ha et ord med i laget ang hvor han skal tilbringe sin egen ferie, forstå det den som vil.

• Liker 5
Skrevet

Slik snakker en ekte egoist. Han er altså "vanskelig" når han ønsker å ha et ord med i laget ang hvor han skal tilbringe sin egen ferie, forstå det den som vil.

Signerer ganget med 5000x. "Det er koselig for alle" Jeg har ordrett hørt den setningen bli brukt av en tidligere bekjent.

Skrevet

Det er ikke sikkert han synes det er like gøy å henge med din familie som det du gjør, og jeg synes du virker litt ignorant som overser dette.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje et litt barnslig tema av meg å ta opp, men likevel...

Er i slutten av 20årene nå, og har i noen år vært sammen med en på alle måter flott mann.

Men nå har han plutselig bestemt seg for å være vanskelig...

Vi skal snart på ferie, jeg vil gjerne bruke noen dager hos min familie sammen med han og resten av tiden på å se oss litt rundt i Norge. Tror det kan bli ordentlig koselig for oss alle:) Men han vil ikke...men sier han vil vi skal reise til Middelhavet istede. Har selv ikke lyst til det nå, men kanskje senere når det ikke er så varmt der. Noen som har noen tanker, tips og erfaringer å dele på smarte måter å få viljen sin på?

Du vil gjerne Norge rundt og treffe familie.

Han vil gjerne til middelhavet.

Enten må dere som voksne mennesker diskutere dere frem til et tidsskjema og en økonomisk løsning som er ok for begge, eller så drar han til middelhavet og du på norgesferie. Selvsagt, dersom du vil ødelegge all respekt noen person av karakter noensinne kan ha til deg som et oppegående menneske så går du for "få viljen sin" kortet. Men slikt blir en jo fortalt i 2-3 års alderen at er stygt og egoistisk.

Anonymous poster hash: 04095...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...