AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg og kona har vært sammen i 11 år og har alltid måttet bruke glidekrem ved hvert samleie da hun ikke blir særlig våt. Jeg har begrenset med seksuell erfaring fra andre damer, men ei jeg var sammen med i min ungdom pleide bli så våt at trusa var gjennomvåt før vi var kommet skikkelig i gang. Hva er egentlig vanlig? Anonymous poster hash: 89925...d52 Anonymous poster hash: 89925...d52
sandkri01 Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Det er helt forskjellig fra dame til dame. Noen har naturlig lite fuktighet, mens andre blir lett våt. Er helt normalt begge deler. Er jo derfor vi har glidekrem :-)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg tror jeg har det uvanlig vått, det er omtrent så det renner nedover lårene før han i det hele tatt har kommet seg inn, og etter litt sex så renner det nedover staken og magen hans. Vet ikke helt hva jeg skal si, han synes det er morsomt og blir kåt, jeg lurer på hvor lekasjen er. Anonymous poster hash: 38562...4e6
Gjest Eurodice Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg og kona har vært sammen i 11 år og har alltid måttet bruke glidekrem ved hvert samleie da hun ikke blir særlig våt. Jeg har begrenset med seksuell erfaring fra andre damer, men ei jeg var sammen med i min ungdom pleide bli så våt at trusa var gjennomvåt før vi var kommet skikkelig i gang. Hva er egentlig vanlig? Anonymous poster hash: 89925...d52 Anonymous poster hash: 89925...d52 Det er ikke sikkert at hun blir tilstrekkelig opphisset og tent på forhånd til at hun blir særlig kåt og våt. Endret 11. juni 2013 av Arabella
AnonymBruker 42 Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Det finnes ikke noe fasit på hva "normalen" er der tror jeg. Det er helt idividuelt og trenger ikke på noen som helst måte å hå noe med hvor kåt eller tent man er... Samme som med gutter... Noen lekker, andre ikke... 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Jeg og kona har vært sammen i 11 år og har alltid måttet bruke glidekrem ved hvert samleie da hun ikke blir særlig våt. Jeg har begrenset med seksuell erfaring fra andre damer, men ei jeg var sammen med i min ungdom pleide bli så våt at trusa var gjennomvåt før vi var kommet skikkelig i gang. Hva er egentlig vanlig? Anonymous poster hash: 89925...d52 Anonymous poster hash: 89925...d52 Har aldri i livet trengt og bruke glidekrem,og jeg er veldig glad for det.Personlig ville jeg syntes det var flaut,om jeg ikke ble våt....Ville følt meg like FLAU som en gutt sansynligvis som ikke klarer å få ståpikk,til sammenligning.... Og være avhengig av glidekrem hver eneste gang.Høres IKKE normalt ut. Kåthet og våthet henger sammen.Kan aldri huske at jeg har vært tørr og kåt.... Blir alltid våt når jeg er ophisset eller kåt.Noen ganger extremt våt.Så det renner nedover lårene,og alt blir vått.Trusa og det kan til og med gå igjennom buksen... Så jeg er avhengig av truseinnlegg til daglig.Rett og slett forde jeg vet aldri når jeg plutselig blir kåt og våt.Kan likesågodt skje når som helst... Andre ganger er jeg mer passe våt.Kommer an på hvor i syklusen jeg er. Anonymous poster hash: 336c7...02f
miramis Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Har aldri i livet trengt og bruke glidekrem,og jeg er veldig glad for det.Personlig ville jeg syntes det var flaut,om jeg ikke ble våt....Ville følt meg like FLAU som en gutt sansynligvis som ikke klarer å få ståpikk,til sammenligning.... Og være avhengig av glidekrem hver eneste gang.Høres IKKE normalt ut. Kåthet og våthet henger sammen.Kan aldri huske at jeg har vært tørr og kåt.... Blir alltid våt når jeg er ophisset eller kåt.Noen ganger extremt våt.Så det renner nedover lårene,og alt blir vått.Trusa og det kan til og med gå igjennom buksen... Så jeg er avhengig av truseinnlegg til daglig.Rett og slett forde jeg vet aldri når jeg plutselig blir kåt og våt.Kan likesågodt skje når som helst... Andre ganger er jeg mer passe våt.Kommer an på hvor i syklusen jeg er. Anonymous poster hash: 336c7...02f Så du mener det er flaut å trenge glidemiddel, men å måtte gå med 'bleie' hver dag er helt normalt? Vi som er så heldig å ha en mann som er svært godt utstyrt, trenger ofte glidemiddel for å gjøre sexen optimal. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Så du mener det er flaut å trenge glidemiddel, men å måtte gå med 'bleie' hver dag er helt normalt? Vi som er så heldig å ha en mann som er svært godt utstyrt, trenger ofte glidemiddel for å gjøre sexen optimal. womanwoman tror sex er hun konkurranse, og hun går for gull... Anonymous poster hash: 590ea...95a 3
Gjest Lille-pus Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Det finnes ikke noe fasit på hva "normalen" er der tror jeg. Det er helt idividuelt og trenger ikke på noen som helst måte å hå noe med hvor kåt eller tent man er... Samme som med gutter... Noen lekker, andre ikke... Beeblebrox har helt rett (er min påstand). Helt avhengig av den generelle dagsformen. Det er tross alt ikke en kran man kan skru av og på. Og hvor i alle dager kom flauheten ved å smøre litt ekstra fra ? Det er (padon my French) rent pisspreik, som hovedregel grunnet i kvinnens misforståtte oppfatning av egen kropp og med egenkrav til dens funksjonalitet. Jeg ser absolutt ingen grunn til at en slik misoppfatning skal få feste seg i 'befolkningen' og gi både kvinner og menn lav selvfølelse knyttet til egen kropp. Innimellom er det greit med et par dråper Pjur. - så enkel er den saken. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Kom hit og kjenn så vet du det Anonymous poster hash: b8c67...d45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå