livingdoll Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hei! Noen som har vært i Hella, Kefalonia? Skal dit 30 juli.. noen tips evt?
terri Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Du kommer til og kose deg! hvor skal du bo? Jeg og kjæresten var der i 2010, og hadde en kjempefin uke sammen Vi bodde i Lassi, et lite sted ca 3-4 km utenfor Argostoli. Standen der var veldig fin! Anbefaler deg på det sterkeste å leige bil/scooter. Kefalonia er en relativt liten øy, så du kan rekke over mange serverdigheter om man har et kjøretøy Vi kjørte scooter ut til en strand som heter myrthos beach, skikkelig idyll!! (søk på google for bilder) Vi reiste som regel inn til Argostoli for shopping og middag! der var et godt tilbud av det meste. Har også hørt at Fiskardo skal vere fint, men der var ikke vi... Kos deg på ferie
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Fiskardo er veldig fint. Ellers har du den berømte stranden Myrtos som har vært med i filmer. Men likte egentlig stranden i Lassi best. Men ja liten øy! Anonymous poster hash: 2abce...ea5
livingdoll Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2013 Fiskardo er veldig fint. Ellers har du den berømte stranden Myrtos som har vært med i filmer. Men likte egentlig stranden i Lassi best. Men ja liten øy! Anonymous poster hash: 2abce...ea5 TAKK! vi skal bo på CEPHALONIA PALACE/LIXOURI
Gjest Doh Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Dere må jo bare til Melissani-grotten! Nydelig sted Er en dryppstensgrotte rett ved også, men husker ikke hva denne heter. De ligger hvertfall rett ved Sami. Fiskardo er veldig fint, og jeg likte Myrthos beach veldig fra. I Lassi var det mye folk, mens på Myrthos lå vi ganske alene. Ellers er jo litt av sjarmen å kjøre langs kysten og finne seg en liten strand der man kan kose seg helt alene. Vi fant forresten en liten (type knøtt) strand med en liten taverna rett ved veien mellom Sami og Agios Effimia, sånne steder er mye koseligere enn turiststrendene synes jeg. Husk også at det stort sett er steinstrender bortsett fra i Lassi. Bil er et must
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå