Gå til innhold

Trenger jeg hundeføner?


kalinka85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh.. nei? Du trenger vel ikke det? Jeg kjenner mange med hund, men ingen har hundeføner i hvert fall. Alt det som skal pakkes på en.



Anonymous poster hash: 0e00a...fe6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja så utrolig mye som skal prakkes på en. Skal hente bichon frise om 1 mnd, har en bekjent som driver med oppdrett av andre hunder. Har fått den ene leksjonen etter den andre på facebook om den ig den føneren er bra, føner og blåser i ett, med stativ og stellebord, type 5000 kr +, blir helt matt.. Har aldri hørt om å kjøpe hundeføner til hjemmebruk, ihvertfall ikke av det kaliberet hun snakker om.. Hu jeda meg! Tror jeg går for en til 1000 kr på ipet. Så slipper jeg å dele min med hunden. Er ingen utstillingshund by the way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeføner???
Jeg har en føne-rase, og jeg bruker samme føneren på hunden som på meg selv. Selv til utstilling, bare så det er sagt. Ingen forskjell der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store hunder med masse pels trenger en spesiell føner med masse futt i, jo... Tenk dere en klissvåt berner sennen etter å ha blitt vasket - det tar timer å skulle tørke all den pelsen med en vanlig hårføner. Spesielt upraktisk om vinteren.



Anonymous poster hash: 7beb2...9e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser nå at jeg har forvekslet TS' innlegg med det om Bichon Frise. For med en slik hadde det holdt med en vanlig føner. Hvilken hund er det du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på type pels og størrelse på hunden

Min Leonberger må ha en stor føner. Det nytter ikke med en vanlig hårføner der nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...