AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 (Jeg prøver å sove på toget) - Hva er det med de som nærmest ramler ned i setet ved siden av deg? Unge og tilsynelatende friske mennesker. - Hva er det med de som smeller igjen vinduet, selv om du sitter 2 m fra dem og åpenbart sover? Hva med å lukke vinduet som et normalt menneske? - Hva er det med de som legger armen inntil andre mennesker, og gjerne sitter veldig urolig i tillegg. De må da merke dette selv? Jeg prøver som sagt å få sove. Hvis det er trangt om plassen (hvis du f.eks. er en tykkas), sett deg lengre ut på siden, når du kom sist. Jeg er undervektig selv. - Hva er det med de som setter seg nærmest midtgangen, og sperrer for plassene innerst? Må da være usedvanlig flaut når noen spør om det er ledig innenfor. - Hva er det med de som ikke klarer å følge fletteregelen når man skal av toget? F.eks. på Oslo S hvor mange skal av. Hadde en episode i dag hvor jeg slapp en mann forbi, og da var det jeg som var nestemann. Men en dame skulle absolutt ikke slippe meg inn, så da stod vi der to i bredden, jeg med bag. Jeg holdt på retten min, naturligvis. - Hva er det med de som skal inn på toget før vi som er på toget har gått av? Mest mennesker under 20 år. Husker det var et ekstremt tilfelle hvor en ungdomskolegjeng var i ferd med å storme inn på toget. Begge armene ut til siden og tok dem med meg på vei ut. Anonymous poster hash: 8eb50...6e7 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Litt rask med å trykke på "post"-knappen. - Hva er det med de som hører på musikk med hodetelefoner helt uten lydisolering mot omgivelsene, og skal ha på maks volum? Evt de som ikke bruker hodetelefoner eller propper i det hele tatt, men bare spiller musikk for hele toget? Anonymous poster hash: 8eb50...6e7 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 (Jeg prøver å sove på toget) - Hva er det med de som nærmest ramler ned i setet ved siden av deg? Unge og tilsynelatende friske mennesker. - Hva er det med de som smeller igjen vinduet, selv om du sitter 2 m fra dem og åpenbart sover? Hva med å lukke vinduet som et normalt menneske? - Hva er det med de som legger armen inntil andre mennesker, og gjerne sitter veldig urolig i tillegg. De må da merke dette selv? Jeg prøver som sagt å få sove. Hvis det er trangt om plassen (hvis du f.eks. er en tykkas), sett deg lengre ut på siden, når du kom sist. Jeg er undervektig selv. - Hva er det med de som setter seg nærmest midtgangen, og sperrer for plassene innerst? Må da være usedvanlig flaut når noen spør om det er ledig innenfor. - Hva er det med de som ikke klarer å følge fletteregelen når man skal av toget? F.eks. på Oslo S hvor mange skal av. Hadde en episode i dag hvor jeg slapp en mann forbi, og da var det jeg som var nestemann. Men en dame skulle absolutt ikke slippe meg inn, så da stod vi der to i bredden, jeg med bag. Jeg holdt på retten min, naturligvis. - Hva er det med de som skal inn på toget før vi som er på toget har gått av? Mest mennesker under 20 år. Husker det var et ekstremt tilfelle hvor en ungdomskolegjeng var i ferd med å storme inn på toget. Begge armene ut til siden og tok dem med meg på vei ut.Anonymous poster hash: 8eb50...6e7 Hadde så sansen for den siste setningen der. Anonymous poster hash: 049f7...5b5 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Hiver meg på - hva er det med de som ikke skjønner konseptet stillevogn? Det er ikke meningen at man skal skravle i stillevognen! Anonymous poster hash: 24844...854 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Det er mye som er irritende her i verden og er enig i deg med noen av disse punktene. Men å sitte på det ytterste setet er vel ikke flaut? Skjønte ikke det helt. Selv bruker jeg en stiv skulder på folk som prøver å gå på før folk går av. Anonymous poster hash: 8bf9e...893
Gjest gurimalla Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Hva er det med de som legger seg til å sove over to seter og blir halvsure når de blir vekket når toget er nesten fullt? 2
nuggets Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Eller hva med de som tar sånn "firemanns" setet og bruker den på motsatt side til å ha bena på og den vedsideen av til å ha bagasjen på. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Folk er så selvopptatte at de skal ha og driter i alle andre. Hva er greia med de som stopper rett utenfor døra til toget når de har gått av, for å dra opp håndtaket på trillekofferten? Jeg gikk rett i ræva på en godt voksen dame, så hun tryna over kofferten jeg hadde ingen valg siden hun bråstoppa rett utenfor døra og satte ræva rett til værs. Anonymous poster hash: 317cb...741
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Slutt å vær så aggresiv. Sånn er mennesker. Hvis ikke noe av alt dette hadde skjedd, så skulle livet ha vært litt kjedelig.. Anonymous poster hash: ed6c4...b2b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Folk er så selvopptatte at de skal ha og driter i alle andre. Hva er greia med de som stopper rett utenfor døra til toget når de har gått av, for å dra opp håndtaket på trillekofferten? Jeg gikk rett i ræva på en godt voksen dame, så hun tryna over kofferten jeg hadde ingen valg siden hun bråstoppa rett utenfor døra og satte ræva rett til værs. Anonymous poster hash: 317cb...741 Hahaha.. Huff daAnonymous poster hash: 8bf9e...893
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå