AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hei Jeg er en voksen dame, 40 år, som vurderer brystløft. Etter flere barn og 10 kilos vektnedgang er det nesten ikke noe igjen der fremme, og det som er henger ned. Trist og ikke særlig pent:( Upraktisk er det også siden BH´er ikke sitter ordentlig. Vurderer brystløft (er ikke interessert i forstørrelse), men lurer jo på om noen kan dele erfaringer? Anonymous poster hash: 9a94b...905
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har løftet. Det er...tre (?) år siden, jeg er veldig fornøyd. Har et svakt hvitt arr omkring brystknoppen og et nedover men ikke under. Operasjonen ble gjort i lett narkose, etterpå fikk jeg en stabel tabletter å ta med hjem, men hadde lite vondt så jeg trengte dem ikke. Gikk med sports-bh hele døgnet i seks uker og tapet arrene i tre mnd. Det var ganske hovent de første ukene, så jeg hadde massive tapede sports-bh pupper under haka... Men etterpå "sank" de ned til normal plass og form. Det tok halvannet år... så der før arrene bleknet helt. Har samme størrelse som før. Men redusert følelse i brystknoppen, det er jo litt trist da, men jeg ville ikke unnvært operasjonen. Jeg hadde 27 cm fra kravebeinet og ned til brystknoppen før operasjon. Ganske mye løs hud altså, og det var bare heft med å finne undertøy, bikini eller for den del bluser med utringning. Skrukkete "gammeldamehud" er ikke så sjarmerende. Dessuten bevegelse.. de "rullet bortover" når jeg la meg i senga, så mannen fikk LAGT seg på dem vet du... uff..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 TS her Tusen takk for svar. Ser for meg at mannen legger seg på hengepuppene Glad du fikk anledning til å operere. Hvor gjorde du det, og var det dyrt? La du inn silikon? Anonymous poster hash: 9a94b...905
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 TS her Tusen takk for svar. Ser for meg at mannen legger seg på hengepuppene Glad du fikk anledning til å operere. Hvor gjorde du det, og var det dyrt? La du inn silikon? Anonymous poster hash: 9a94b...905 Jeg gjorde det i byen her det kostet 36tusen som jeg sparte til selv først og jeg har ikke silikon nei.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 jeg gjorde det for syv uker siden. Fikk infeksjon og ble ganske dårlig med feber og hele pakka, ble lagt inn til obeservasjon ett døgn der jeg gjorde det. Etter det var den ene brystvorta mi helt svart og det viste seg at jeg hadde fått et hematom under brystvorta... det endte med at at det bare tørket inn som en slags rue også var det frisk ny hud under . Etter det fikk jeg et væskende sår på den samme brystvorta og i snittet under. det rant og rant væske i et par uker og det endte med at jeg måtte tilbake på sykehuset og klemme ut væske i såret under. da stoppet det der men rant fortsatt fra såret på brystvorta, så jeg klemte ut væske i kanskje en uke før det etterhvert stoppet. væsken var pga hematomet inni brystet som hadde oppløst seg om til en slags fettholdig gul væske, men jeg hadde aldri betennelse eller infeksjon der. Pga all denne væsken så kunne jeg ikke tape brystvorta så nå ser den mye større ut enn på den andre siden pga arrvev osv. Når såret med væskingen endelig hadde lukket seg så begynte det å stikke ut knuter andre steder som jeg måtte klippe av og dra ut (fikk beskjed av sykehuset) så det har vært veldig mye styr føler jeg. Dessuten syns jeg brystvortene sitter langt oppe og at det ser litt rart ut foreløpig, men det er jo enda hovent og det vil forhåpentligvis endre seg. MEN! brystene mine var så stygge og grusomme før (hadde heng på 30 cm og en areola som var like stor som halve puppen pluss at det var mye løshud og lite innhold i brystet) så alt i alt er jeg fornøyd og nå er alt mye bedre og jeg har fått veldig flott oppfølging fra det stedet jeg gjorde det. jente 22 år Anonymous poster hash: 96f27...745
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Tusen takk for at dere deler erfaringer Ja, det er klart at det er en risk. Kan være greit å vite at det ikke alltid går etter planen. Tenkte jeg skulle sjekke med en klinikk og få en vurdering og se om det er noe jeg kan gjøre til høsten. Hilsen TS Anonymous poster hash: 9a94b...905
Gjest anonym Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Hei Jeg er en voksen dame, 40 år, som vurderer brystløft. Etter flere barn og 10 kilos vektnedgang er det nesten ikke noe igjen der fremme, og det som er henger ned. Trist og ikke særlig pent:( Upraktisk er det også siden BH´er ikke sitter ordentlig. Vurderer brystløft (er ikke interessert i forstørrelse), men lurer jo på om noen kan dele erfaringer? Anonymous poster hash: 9a94b...905 Er det vanlig at bryster henger etter amming? Spør av ren nysgjerrighet, mener ikke å være ufin. Jeg er selv på din alder, har ingen barn, men samme kropp som da jeg var tenåring. Jeg er veldig fornøyd med brystene mine, C -cup, struttende som de alltid har vært, veldig ungpikebryst. Fått mange komplimenter for kroppen min ( veldig nett, passe, velproposjonert , perfekt rumpe Mulig jeg har spesielt gode gener( ? ), men jeg har alltid brukt god sports bh f.eks når jeg trener o.l. Hvis jeg skulle få barn, er det vanlig at brystene aldri blir som før? Kroppen generelt? Vet aldri om jeg kommer til å få bran, men spør av ren nysgjerrighet. Ble brystene din sånn etter et barn, eller er det ofte etter flere?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Er det vanlig at bryster henger etter amming? Spør av ren nysgjerrighet, mener ikke å være ufin. Jeg er selv på din alder, har ingen barn, men samme kropp som da jeg var tenåring. Jeg er veldig fornøyd med brystene mine, C -cup, struttende som de alltid har vært, veldig ungpikebryst. Fått mange komplimenter for kroppen min ( veldig nett, passe, velproposjonert , perfekt rumpe Mulig jeg har spesielt gode gener( ? ), men jeg har alltid brukt god sports bh f.eks når jeg trener o.l. Hvis jeg skulle få barn, er det vanlig at brystene aldri blir som før? Kroppen generelt? Vet aldri om jeg kommer til å få bran, men spør av ren nysgjerrighet. Ble brystene din sånn etter et barn, eller er det ofte etter flere? Tråden handler om brystløft, ikke "skryt av deg selv-tråd". Slike finnes det flere av her, hvis du ønsker å delta i en slik. Nei, man får ikke nødvendigvis hengebryster av amming, og heller ikke av graviditet. Men jo større bryster man har, dess større sjanse er det for at de skal begynne å henge, uansett om man får barn eller ikke. Vektnedgang vil også gi større sjanse for hengebryster. Jeg har to barn som jeg har ammet i tilsammen 2 år, og har fortsatt faste og fine bryster uten heng. Men mine er to håndfuller, mens jeg regner med at TS sine er en del større. Anonymous poster hash: 1ecc4...ea1 5
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Er det vanlig at bryster henger etter amming? Spør av ren nysgjerrighet, mener ikke å være ufin. Jeg er selv på din alder, har ingen barn, men samme kropp som da jeg var tenåring. Jeg er veldig fornøyd med brystene mine, C -cup, struttende som de alltid har vært, veldig ungpikebryst. Fått mange komplimenter for kroppen min ( veldig nett, passe, velproposjonert , perfekt rumpe Mulig jeg har spesielt gode gener( ? ), men jeg har alltid brukt god sports bh f.eks når jeg trener o.l. Hvis jeg skulle få barn, er det vanlig at brystene aldri blir som før? Kroppen generelt? Vet aldri om jeg kommer til å få bran, men spør av ren nysgjerrighet. Ble brystene din sånn etter et barn, eller er det ofte etter flere? Da beholder du sikkert den gørdeilige kroppen, for du er straks for gammel for å få barn. Egg har en best før dato. Svangerskapshormoner forandrer kroppen og brystene underveis. Amming har lite å si.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Jeg har løftet. Det er...tre (?) år siden, jeg er veldig fornøyd. Har et svakt hvitt arr omkring brystknoppen og et nedover men ikke under. Operasjonen ble gjort i lett narkose, etterpå fikk jeg en stabel tabletter å ta med hjem, men hadde lite vondt så jeg trengte dem ikke. Gikk med sports-bh hele døgnet i seks uker og tapet arrene i tre mnd. Det var ganske hovent de første ukene, så jeg hadde massive tapede sports-bh pupper under haka... Men etterpå "sank" de ned til normal plass og form. Det tok halvannet år... så der før arrene bleknet helt. Har samme størrelse som før. Men redusert følelse i brystknoppen, det er jo litt trist da, men jeg ville ikke unnvært operasjonen. Jeg hadde 27 cm fra kravebeinet og ned til brystknoppen før operasjon. Ganske mye løs hud altså, og det var bare heft med å finne undertøy, bikini eller for den del bluser med utringning. Skrukkete "gammeldamehud" er ikke så sjarmerende. Dessuten bevegelse.. de "rullet bortover" når jeg la meg i senga, så mannen fikk LAGT seg på dem vet du... uff.. ai...eg er der du var...29 cm fra krageben til knopp. var til konsultasjon for to år siden, men feiget ut. Angrer nå! Nå har eg lagt på meg..så litt mer fylde i brystene, 75F. Men SKAL ned igjen 10 kg, da blir brystene 70e og veldig mye skrukkehud. Skal mote megopp igjen til operasjon.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 TS her Jeg har ikke så veldig store bryster... eller rettere sagt så hadde jeg ikke det. Brukte en 75C. Nå er det som om all lufta har gått ut og det er nesten bare hud igjen. Ser skikkelig trist ut. Fant et bilde på nett (før/etter), og det ligner Anonymous poster hash: 9a94b...905
Gjest gjest Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 TS her Jeg har ikke så veldig store bryster... eller rettere sagt så hadde jeg ikke det. Brukte en 75C. Nå er det som om all lufta har gått ut og det er nesten bare hud igjen. Ser skikkelig trist ut. Fant et bilde på nett (før/etter), og det ligner Anonymous poster hash: 9a94b...905 Er før bildene, før du fikk barn? Evt etter hvor mange? Får nesten alle heng etter barn, eller er det andre årsaker som f.eks ikke bruke god nok bh, sportsbh når man trener osv?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Er før bildene, før du fikk barn? Evt etter hvor mange? Får nesten alle heng etter barn, eller er det andre årsaker som f.eks ikke bruke god nok bh, sportsbh når man trener osv? Det er som alt annet kombinasjonen av gener og miljø som avgjør. Kvinner som aldri får barn kan godt ende med puppene ned i bukselinningen, og kvinner med 7 barn kan ha pupper som Pamela uten et merke. Ingen fasit med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Jeg hadde store runde og faste bryst før jeg fikk barn. Amming og svangerskap ødela dem, så jeg fikk utført brystreduksjon og løft i en alder av 40 år jeg også. Har nettopp tatt for 5 uker siden og er superfornøyd. Endelig ungpikebryst igjen ! Ingen heng når man bøyer seg, s man må pakke de inn i bhen igjen Må teipe brystene i 4 mnd eller så lenge arret er rødt. Ha sportsbh på i minst 4 mnd Anonymous poster hash: f6243...ac8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 TS her. Så bra! Kan jeg spørre hvor mye du betalte? En annen her nevnte 36 000. Er det vondt lenge etter? Anonymous poster hash: 9a94b...905
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 TS her. Så bra! Kan jeg spørre hvor mye du betalte? En annen her nevnte 36 000. Er det vondt lenge etter? Anonymous poster hash: 9a94b...905 Jeg fikk det dekket av staten pga jeg slet med nakke og skulderplager Var nesten ikke vondt i det hele tatt etterpå Fikk med smertestillende, men jeg trengte ikke bruke dem engang. Anbefaler deg å gjøre det, de er så fine nå !! Anonymous poster hash: f6243...ac8
Gjest gjesteleif Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Jeg gjorde det for et halvår siden, reduserte litt og løftet. Hadde ingen komplikasjoner, var sløv de første to dagene pga narkose, og etter det var jeg i fin-fin form (til å ha operert). Sårene er grodd helt nå, tok et par mnd før de var helt "grodd sammen", og arrene er hvite/røde. Jeg tror det komme bli veldig fint, men da mener jeg i forhold til slik det var før. Kommer aldri til å bli som andre fine uopererte bryster, men det blir bedre enn det var. Mye bedre. Kjæresten er også fornøyd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 Kjæresten min er helt vill etter mine nå . Så selv om han sier han likte de før også, så ser jeg entusiasmen hans nå. Kan ikke sammenlignes fra før av. Nå kan han ikke få nok av mine opererte faste bryst Anonymous poster hash: f6243...ac8
Anitagill Skrevet 7. januar 2014 #19 Skrevet 7. januar 2014 Heisann. Jeg ble operert for tre måneder siden, brystløft med en liten reduksjon. Var uheldig å reagerte på trådene...de løste seg ikke opp som de skulle. Fikk en liten infeksjon i høyre bryst. Er nå kvitt både infeksjon og tape så til spørsmålet mitt: Noen her inne som merker syklusen bedre etter operasjonen?? Brystene mine blir rett og slett vonde...føles som om det strammer både innvendig og utvendig...er det på grunn av hevelse i kroppen...? Ble operert på Fornebuklinikken, meget fornøyd med både behandling og oppfølging
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå