Gå til innhold

1.71,5 CM!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg høy eller lav? Kvinne

Anonymous poster hash: 945df...241
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er et par cm over gjennomsnittet. Ikke spesielt høy

• Liker 1
Skrevet

Du er sinnsykt lav.......

• Liker 4
Skrevet

jeg er 155 og føler meg faktisk veldig høy:) og alle som kaller meg lav, driter jeg i:) du får føle på det selv om du er høy eller lav:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener norske kvinner i gjennomsnitt er 1.68. Du er med andre ord litt over gjennomsnittet, men ikke mye. Helt fin høyde :)

Anonymous poster hash: 5aad5...7ef

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 1,76 og føler meg ikke spesielt høy i det hele tatt. Føler ikke at jeg er 8 cm høyere enn gjennomsnittet. Kunne gjerne vært enda et par cm høyere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1,76 og føler meg ikke spesielt høy i det hele tatt. Føler ikke at jeg er 8 cm høyere enn gjennomsnittet. Kunne gjerne vært enda et par cm høyere.

Meget mulig du ikke føler deg 8 cm høyere enn gjennomsnittet, men du er altså det :)

Litt kjapp googling underbygger også det jeg trodde om 1.68 som snitt. Men jeg vet imidlertid ikke om det er et gjennomsnitt for kvinner i Norge som helhet eller noe lignende sesjonsmålingen til oss menn, der så godt som alle er unge. Dersom det inkluderer godt voksne kvinner også er det vel grunn til å tro at unge, særlig etnisk norske kvinner, i gjennomsnitt er høyere enn 1.68.

Anonymous poster hash: 5aad5...7ef

Skrevet

Du kan få mine cemtimeter, jeg er 178,5 cm :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

TS: det heter 172 cm eller 1,72 meter. Høyden du oppgir er under to cm. Så altså, du er en miniutgave av et menneske. How does it feel?

Anonymous poster hash: f2f82...2a4
  • Liker 7
Skrevet

Om du er i underkant av 2 cm vil jeg si du er ekstremt lav, om du er 1,71 m vil jeg si du er akkurat passelig, verken lav eller høy :)

Skrevet (endret)

Jeg tror du skjønner selv at du ikke er lav?

Synes heller ikke du er spesielt høy. Selv er jeg 175 cm.

Edit: skrivefeil

Endret av Hattifnatten
AnonymBruker
Skrevet

Snittet er vel 168(var i alle fall det for 10 år sia :fnise: ), men tror uansett du er noen cm over snittet, men ikke mye. Jeg er selv 170 og ingen reagerer på min høyde hverken hit eller dit:)

Anonymous poster hash: d97f8...38d
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...