AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Får vondt når jeg har sex, det svir liksom .. Har vurdert mye hva det kan være, er det noen som har forslag? Eller noen andre som også har opplevd det og funnet ut hva det var? Ingen gynekologer kan gi meg svar .. Anonymous poster hash: 6b906...bbb
miramis Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har det også. Må bare fokusere veldig på å slappe av når han går inn, pluss unngå stillinger hvor mannen støter "skjevt" (vær forsiktig i doggy og i spoon, pass på at han går rett ut og inn i lik høyde med deg, altså ikke støter fra siden eller for langt oppe).
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 jEG slet også med dette problemet.syntes det var rart, for gynekologen fant ingenting galt.. Det som var problemet var at bekkenet mitt satt feil.. Anonymous poster hash: 9e79e...b1f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 jEG slet også med dette problemet.syntes det var rart, for gynekologen fant ingenting galt.. Det som var problemet var at bekkenet mitt satt feil.. Anonymous poster hash: 9e79e...b1f Oj såpass, hvordan fant du ut dette da? Og hva kunne du gjøre med det? Anonymous poster hash: 6b906...bbb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har det også. Må bare fokusere veldig på å slappe av når han går inn, pluss unngå stillinger hvor mannen støter "skjevt" (vær forsiktig i doggy og i spoon, pass på at han går rett ut og inn i lik høyde med deg, altså ikke støter fra siden eller for langt oppe). Har vært veldig forsiktig, bruker glidemiddel og tar de stillingene der det gjør minst vondt, men hvis jeg har sex dagen etter er det fortsatt dritvondt, og det blir vondere og vondere etterhvert jo mer sex jeg har etter hverandre, men hvis jeg får en ''pause'' så gjør det ikke så vondt. Virker som det er jævlig sårt osv Anonymous poster hash: 6b906...bbb
miramis Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Har vært veldig forsiktig, bruker glidemiddel og tar de stillingene der det gjør minst vondt, men hvis jeg har sex dagen etter er det fortsatt dritvondt, og det blir vondere og vondere etterhvert jo mer sex jeg har etter hverandre, men hvis jeg får en ''pause'' så gjør det ikke så vondt. Virker som det er jævlig sårt osvAnonymous poster hash: 6b906...bbb Har hatt det akkurat som deg, og det er ikke noe greit. Før kunne jeg ha sex fem ganger om natten med min kjære, men nå klarer jeg bare en gang! Føler det virkelig er feil, siden jeg er såpass ung. Du kan smøre deg med smertestillende krem rett innenfor åpningen (xylocain tror jeg det heter?), og prøv å slapp heeelt av når han går inn i deg! Det er det som er mitt problem, i tillegg til at det svir litt. Skal prøve å ta antibiotika i tilfelle det er urinveisinfeksjon. Ps: gå på do rett etter du har sex! Da kan man forhindre UVI.
miramis Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Har vært veldig forsiktig, bruker glidemiddel og tar de stillingene der det gjør minst vondt, men hvis jeg har sex dagen etter er det fortsatt dritvondt, og det blir vondere og vondere etterhvert jo mer sex jeg har etter hverandre, men hvis jeg får en ''pause'' så gjør det ikke så vondt. Virker som det er jævlig sårt osvAnonymous poster hash: 6b906...bbb Har hatt det akkurat som deg, og det er ikke noe greit. Før kunne jeg ha sex fem ganger om natten med min kjære, men nå klarer jeg bare en gang! Føler det virkelig er feil, siden jeg er såpass ung. Du kan smøre deg med smertestillende krem rett innenfor åpningen (xylocain tror jeg det heter?), og prøv å slapp heeelt av når han går inn i deg! Det er det som er mitt problem, i tillegg til at det svir litt. Skal prøve å ta antibiotika i tilfelle det er urinveisinfeksjon. Ps: gå på do rett etter du har sex! Da kan man forhindre UVI.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Har hatt det akkurat som deg, og det er ikke noe greit. Før kunne jeg ha sex fem ganger om natten med min kjære, men nå klarer jeg bare en gang! Føler det virkelig er feil, siden jeg er såpass ung. Du kan smøre deg med smertestillende krem rett innenfor åpningen (xylocain tror jeg det heter?), og prøv å slapp heeelt av når han går inn i deg! Det er det som er mitt problem, i tillegg til at det svir litt. Skal prøve å ta antibiotika i tilfelle det er urinveisinfeksjon. Ps: gå på do rett etter du har sex! Da kan man forhindre UVI. Takk for svar! Har prøvd sånn krem men det hjalp ikke i det hele tatt dessverre .. Hadde kjæreste selv men vi slo opp, mye som skapte problemer var jo at sexlivet var som det var. Og nå er det nesten bare digg at jeg slipper å tenke på å måtte tilfredsstille en annens behov. Får gå enda en gang til, til gynekologen så får vi se om det hjelper noe mer. Husker alltid å gå på do Anonymous poster hash: 6b906...bbb
miramis Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Takk for svar! Har prøvd sånn krem men det hjalp ikke i det hele tatt dessverre .. Hadde kjæreste selv men vi slo opp, mye som skapte problemer var jo at sexlivet var som det var. Og nå er det nesten bare digg at jeg slipper å tenke på å måtte tilfredsstille en annens behov. Får gå enda en gang til, til gynekologen så får vi se om det hjelper noe mer. Husker alltid å gå på do Anonymous poster hash: 6b906...bbb Har brukt den kremen selv også, og ble skuffet over hvor lite den hjalp (trodde dog den var litt mer hjelpsom for andre). Kan du oppdatere hvis du får vite noe fra gynekologen? Håper virkelig ikke jeg kommer til å ha dette problemet resten av livet...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Det kan jeg, leste litt om vestibulitt, og tror det er det jeg har! Uff, håper ikke det, fordi det tydeligvis ikke er noe du kan gjøre for det, bortsatt fra masse trening osv osv .. Anonymous poster hash: 6b906...bbb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Har hatt samme greia. Her var synderen mycoplasma genitalium. Så mitt tips er å be fastlege/ gyn om å teste for dette. De tester som regel ikke dette, det er dessverre ikke en rutinetest i Norge. Anonymous poster hash: c9ee8...a9b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 Har hatt samme greia. Her var synderen mycoplasma genitalium. Så mitt tips er å be fastlege/ gyn om å teste for dette. De tester som regel ikke dette, det er dessverre ikke en rutinetest i Norge. Anonymous poster hash: c9ee8...a9b Hadde faktisk mycoplasma selv! Tok behandling og trodde jeg var kvitt det, men siden jeg ikke har fått mindre vondt så har jeg tatt en til test, venter på svar Anonymous poster hash: 6b906...bbb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 Har du uregelmessig syklus og slikt også? Anonymous poster hash: 508dc...049
miramis Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 Har hatt samme greia. Her var synderen mycoplasma genitalium. Så mitt tips er å be fastlege/ gyn om å teste for dette. De tester som regel ikke dette, det er dessverre ikke en rutinetest i Norge.Anonymous poster hash: c9ee8...a9b Kan man få det selv om man bare har hatt en sexpartner (som også var jomfru)? Syntes symptomene stemte litt med meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå