Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 jeg har appelsin hud på rumpa... eller nedre del av den i hvertfall;) det er jo det samme... hvordan i all verden skal jeg stramme opp denne delen av kroppen? dette er øvelser jeg gjør fo rå stramme opp lår og rumpe... 1: ligger på ryggen på gulvet og løfter underlivet opp og strammer og holder 2: løfter et og ett ben opp av gangen og holder noen sek og ned igjen 3: sykler 4: lugger på rygg og løfter ett og ett ben rett opp med tåa mot taket..sykling men med ett ben av gangen noen flere knall gode øvelser på lager hos dere?
PREDATOR Skrevet 12. april 2004 #2 Skrevet 12. april 2004 det er menge som tror at de kan bare fjerne fettet på en del av kroppen av gangen... foreksempel maven elller i ditt eksempel rompen, men må bare skuffe dere der. Bortsett fra fett suging da... Gå på et treningssenter og tren regelmessig eller ta deg noen javne joggeturer så kroppen får svette litt
Gjest Ethereal Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Sykling, jogging og svømming hjelper. Slike øvelser du nevner, kan nok hjelpe litt, men uten kondisjonstrening i tillegg, vil det ta EVIGHETER før du ser resultater.
~sikka~ Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Sykling' date=' jogging og svømming hjelper. Slike øvelser du nevner, kan nok hjelpe litt, men uten kondisjonstrening i tillegg, vil det ta EVIGHETER før du ser resultater.[/quote'] næsj evigheter og evigheter. Ifjor begynnte jeg med øvelser i slutten mars, trente i 10 minutter hver kveld. Og til sommeren var jeg helt smooth, satser på dette i år også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå