AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har en god kompis som jeg vet er interessert i meg. Jeg vet med meg selv at det ikke kunne blitt noe mellom oss, og det har jeg også sagt fra om, men likevel er jeg seksuelt tiltrukket av ham, og fantaserer mye om å ha sex med ham. Nå høres sikkert dette ut som selve oppskriften på fiasko, men er det mulig å bevare et godt vennskap til noen man har sex med, og som i tillegg er interessert i noe mer? Det skal mye til for at jeg skal tenne på en mann, og jeg foretrekker helt klart sex med følelser sammen med noen som betyr noe for meg, som denne mannen gjør. Likevel er jeg redd for å såre ham og redd for at det skal oppstå følelser som skaper en klein stemning mellom oss og ødelegger vennskapet. Noen som har erfaringer eller gode råd? Anonymous poster hash: 89de5...537
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Go for it! Når får det til å funke, andre ikke. Det finnes ingen fasit. Anonymous poster hash: c4fa0...06b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Har vært i samme situasjon. Bare at han kun var interessert i sex. Ingen andre følelser involvert. Det fungerte fint her. Vi er like gode venner i dag som før. Men jeg merket at jeg ble mer knyttet til han og kanskje begynte å få litt følelser, selv om jeg ikke ville det. Vi sluttet heldigvis før det gikk så langt, da vennskapet er viktigere å beholde. Tenk deg godt om, og vurder vennskapet deres. Det kan gå skeis! Det gjør det for maange, selv om det gikk bra for oss. Anonymous poster hash: f21fb...daf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå