AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Det er noe jeg har tenkt på lenge og det er hvor mye folk engasjerer seg i trolletråder her inne. Ofte flere sider med sterkere engasjement enn seriøse tråder. Eks; "Jeg tok moren min på fersken med kjæresten min" Etter det jeg har skummet gjennom, virker det som folk går rett på. Trolletråder er jo såre enkle å avsløre. Er det fordi dere lar det underholde av det eller er det fordi dere rett og slett er dumme? Synes det er ganske respektløst for alle parter involvert å opprette slike tråder. Anonymous poster hash: 8146b...d0f
Chloe- Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Det er jo ingen parter involvert om det er en trolletråd! Om ikke du mener oss brukere da, og vi får oss jo hvertfall en god latter i hverdagen. Personlig svarer jeg de fleste tråder seriøst. Om jeg bruker tre minutter på et innlegg til en reell situasjon, eller en oppdiktet en, so what? Hva har jeg å tape på det liksom? Jeg kommer jo aldri til å se resultatet av innsatsen uansett.
oeas Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Blir jo som ellers i hverdagen, da. Det er jo ikke alltid du kan vite om det noen du kjenner forteller deg er sant. Om noen kommer med en utrolig historie rundt lunsjbordet på jobben, eller her inne, spiller ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Min personlige mening er at mange gode diskusjoner oppstår i trolletråder. De blir ofte lange, men en del interessante innspill. Anonymous poster hash: 9baf4...c51 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Et forferdelig eksempel er et tema som kom opp bare for noen dager siden; "pedofile på Tusenfryd" . Mistenker at dette var en trolletråd utifra hva som ble formulert. Dette er IKKE greit. Det er ikke ok for bla alle foreldre her inne og der ute som ønsker å dra dit. Blir bare kvalm. Finner ikke igjen tråden nå, så det har nok blitt slettet og bra er det. Anonymous poster hash: 8146b...d0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå