Gå til innhold

Er kropp så viktig for dere gutter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Kroppen min ser kanskje sånn ut med litt større lår: http://tinypic.com/view.php?pic=2r54tna&s=5 og jeg føler at kjæresten min vil jeg skal bli kvitt magefettet for i går så skrev han "om du skal slanke deg, tren og ikke sult deg" og det føles ut som vennene mine blir overrasket når de ser meg i feks bikini fordi de tydeligvis mener jeg ikke har et gram med fett på kroppen når jeg går med klær. Holder på å gå i thinspiration fellen og skjønner ikke hvorfor kjæresten min skrev det. Er det virkelig så viktig for dere menn? vil ikke at flere skal bli overrasket når de tar av meg klærne..

Anonymous poster hash: 83b7e...fcf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud,du trenger ikke å slanke deg ,lenge til du trenger det altså!

• Liker 3
Skrevet

Hei

Kroppen min ser kanskje sånn ut med litt større lår: http://tinypic.com/view.php?pic=2r54tna&s=5 og jeg føler at kjæresten min vil jeg skal bli kvitt magefettet for i går så skrev han "om du skal slanke deg, tren og ikke sult deg" og det føles ut som vennene mine blir overrasket når de ser meg i feks bikini fordi de tydeligvis mener jeg ikke har et gram med fett på kroppen når jeg går med klær. Holder på å gå i thinspiration fellen og skjønner ikke hvorfor kjæresten min skrev det. Er det virkelig så viktig for dere menn? vil ikke at flere skal bli overrasket når de tar av meg klærne..

Anonymous poster hash: 83b7e...fcf

For det første: Hvorfor sa han det? Snakket dere om slanking i utgangspunktet, eller ploppet dette bare ut plutselig?

For det andre: Kropp er viktig for at jeg skal bli interessert. Men skal man leve sammen, må man akseptere endringer til en viss grad også.

For det tredje: Har du planer om å være utro? Tenker på den siste setningen din...

• Liker 1
Skrevet

For det første: Hvorfor sa han det? Snakket dere om slanking i utgangspunktet, eller ploppet dette bare ut plutselig?

For det andre: Kropp er viktig for at jeg skal bli interessert. Men skal man leve sammen, må man akseptere endringer til en viss grad også.

For det tredje: Har du planer om å være utro? Tenker på den siste setningen din...

Vi snakket om det ja, fikk plutselig veldig dårlig bilde av min egen kropp og sa jeg ville det..

Jeg har ikke planer om det, men regner med det blir slutt en dag? haha

Skrevet

Vi snakket om det ja, fikk plutselig veldig dårlig bilde av min egen kropp og sa jeg ville det..

Jeg har ikke planer om det, men regner med det blir slutt en dag? haha

1. Slå opp umiddelbart. Hva er poenget med forholdet ditt om du regner med dette? Han fortjener bedre.

2. Hvis dere snakket om det fra før, så ga han deg bare et tips som er helt uavhengig av hva han mener om utseendet ditt. Tipset hans var jo forresten veldig bra også.

Slutt å tenke så irrasjonelt! Du startet samtalen, og han svarte på en god måte.

• Liker 2
Skrevet

1. Slå opp umiddelbart. Hva er poenget med forholdet ditt om du regner med dette? Han fortjener bedre.

2. Hvis dere snakket om det fra før, så ga han deg bare et tips som er helt uavhengig av hva han mener om utseendet ditt. Tipset hans var jo forresten veldig bra også.

Slutt å tenke så irrasjonelt! Du startet samtalen, og han svarte på en god måte.

Takk, nå fikk jeg et annet syn på det hele..

Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg tolket det heller slik at for ham er det viktigere at du trener i stedet for å sulte deg, hvis du i det hele tatt bestemmer deg for å slanke deg. Ikke at jeg kan skjønne at det er nødvendig heller, med tanke på kroppen på bildet ...

Gjest Morteno
Skrevet

Virker som om han bryr seg om helsen din, rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du i et forhold du regner med tar slutt? :P

• Liker 4
Skrevet

Du sier du vil slanke deg og han gir deg råd om en sunn måte å gjøre det på. Betyr ikke at han misliker kroppen din og er enig i at du bør slanke deg, bare at han ga deg et råd og støttet deg, om det er å slanke deg du vil.

Skrevet

Virker som om han bryr seg om helsen din, rett og slett.

Wtf..?

Skrevet

Tror ikke kjæresten din mente noe med dette. Siden dere snakket om slanking og kropp - mente han nok bare å gi deg et godt råd.

Skrevet (endret)

Hvor gammel er denne karen? Er han generelt veldig opptatt av å ta seg bra ut, de rette klærne, vise frem ting til venner osv?

Har han hintet frempå om at du burde trene/slanke deg? Var det du som tok opp temaet da dette kom opp? Eller ham?

Hvis du ligner på jenta på bildet har du overhodet ikke behov for slanking. Og on du skal trene så gjør det for din egen del. Og for å bli sterkere/bedre form. Ikke for å bli tynnere.

Endret av Guybrush
Skrevet

Enig med Tidus sitt svar her. Trådstarter som begynte å mase om vekt og slanking, kjæresten kommer bare med et innspil om at hun evt må begynne å trene, ikke slutte å spise. Ganske fornuftig svar spør du meg.

Nå syntes jeg at jenten på bildet så tynn ut da, så hadde kanskje slappet litt mer av enn trådstarter gjør. Men det er jo bra å trene uansett!

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Merkelig fyr. Viser jo at han er en del umoden når han tar opp dette på den måten..

Skrevet

Eh, du trenger ikke slanke deg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slik jeg tolker det, så mener han dette:

""om du skal slanke deg, tren og ikke sult deg""

=

"Hvis du absolutt skal slanke deg, noe jeg mener du virkelig ikke trenger, så tren for guds skyld i stedet for å sulte deg ned i vekt, det er mye sunnere og resultatet er penere."

Endret av Adam-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er slike tråder som denne som får jenter til å bli usikre. Du ser vel selv at du ikke trenger å slanke deg hvis du er lik henne på bildet? Når så slanke jenter klager over at de er for store blir det er veldig skjevt syn på hvordan man skal se ut. Og hvorfor i alle dager er du sammen med en du regner med at det kommer til å bli slutt med?

Eneste svaret jeg har på dette er at du må være mellom 14-17 år, hvis ikke håper jeg du gir meg noen gode svar, nå grubles det fælt her :P

Anonymous poster hash: aff8c...014
Skrevet

Hvorfor er du i et forhold du regner med tar slutt? :P

Uhm.. Så for å være i et forhold må man ha planer om å være sammen resten av livet? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...