AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Heisann! Familien skal en uke til Toscana i begynnelsen av juli. Vi skal tilbringe noen dager i Cinque Terre, og deretter dra videre. Vurderer å ha base i byen Viareggio, og derfra dra på dagsutflukter til f.eks. Lucca og andre småbyer rundt om. Vi skal leie bil, men jeg ser også at det er gode jernbaneforbindelser. Er det noen byer dere kan abefale at vi får med oss? Og har noen bodd i Viareggio tidligere? Kan dere i så fall anbefale et ålreit hotell? Det må gjerne ligge i nærheten av stranden, men det ser jeg at de fleste hotellene gjør. Jeg får inntrykk av at det er en ganske liten by som man egentlig blir fort ferdig med, og at det er mest "strand og bading", og mindre museer, kunst, shopping og kultur. Det syns jeg trekker litt ned, men det blir nok greit m.t.p. at vi skal dra på utflukter til andre byer. Takker for svar Anonymous poster hash: 58482...1ad
stine43 Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 var noen dager i Viareggio for et par år siden. Helt ålreit badeby, dessverre husker jeg ikke hva hotellet vårt hette. Det er jo ikke veldig langt til Firenze, og det er en by jeg vil anbefale alle - fantastisk fin. Togene funker fint i området, vi brukte det mye når vi reiste rundt der. Stine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå