Gå til innhold

bivirkninger av kaffe og stress

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal ha muntlig eksamen idag, noe jeg har gått å gruet meg til i evigheter... I går kveld følte jeg at jeg ikke hadde fått lest nok så jeg var dum nok til å hive i meg masse kaffe for å kunne sitte oppe litt lenge.. Jeg tåler vanligvis godt kaffe og har aldri problemer med søvn.. men nå har jeg altså vært våken nesten hele natta, prøvde å sove men skalv så masse og fikk ikke sovnet. Lå bare å tenkte på hva jeg ikke kunne godt nok og stresset.. nå skjelver jeg i hele kroppen, har vært nær å spy flere ganger i natt og kjenner hjertet dunker fort.. noen som har noen tips å komme med? Vil ikke møte opp slik på muntlig eksamen...

Anonymous poster hash: 4807b...132

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner følelsen, har gjort det samme selv. Spydde til og med. Du kommer nok til å føle deg ganske jævlig i dag, stakkars deg. Men det kan gå fint på eksamen likevel, husk det! Sjelden at andre kan se hvordan du har det.

Ikke så mye å gjøre med koffeinforgiftning annet enn å vente på at koffeinet forsvinner ut av kroppen. Jeg ville trent, var jeg deg. Svettet det ut og fått ro i kroppen igjen. I alle fall gått en tur. Drikk mye vann, for du er sikkert dehydrert. Eller drikk sånn sportsdrikk.

Etter eksamen kan du sove!

Anonymous poster hash: d8d66...426
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner følelsen, har gjort det samme selv. Spydde til og med. Du kommer nok til å føle deg ganske jævlig i dag, stakkars deg. Men det kan gå fint på eksamen likevel, husk det! Sjelden at andre kan se hvordan du har det.

Ikke så mye å gjøre med koffeinforgiftning annet enn å vente på at koffeinet forsvinner ut av kroppen. Jeg ville trent, var jeg deg. Svettet det ut og fått ro i kroppen igjen. I alle fall gått en tur. Drikk mye vann, for du er sikkert dehydrert. Eller drikk sånn sportsdrikk.

Etter eksamen kan du sove!

Anonymous poster hash: d8d66...426

Tusen takk for gode råd! :) Og var godt med oppmuntrende ord ang eksamen, takk for det :hug: ! Får drikke masse vann, og så er det jo en god gåtur bort til skolen før eksamen så det er godt! Heldigvis er dette den siste eksamenen, så gleder meg til å bli ferdig og kan gå hjem å sove!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...