AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jaja, da har jeg pine med fått høre det igjen: "Du er en type jeg kan falle for, og derfor trenger jeg tid til å bli trygg, før vi har sex". Sitter her og bare er frustrert. Hun har ikke problemer med å ha sex med andre hun ikke har noe "følelser" for, mens gutten hun "liker", nei da går det ikke. Jeg vil jo bare ha henne, men det får jeg jo ikke. Kvinnelogikk altså, er til å riste på hodet av. Jeg har jo ikke tenkt å dumpe henne eller noe etterpå, jeg vil jo bare ha henne mer Sex er jo mye bedre med en man liker.. Nei, av og til skulle jeg ønske kvinnehodene var skrudd sammen annerledes. Helt høl i hodet hele greiene. Kommer jo aldri til å bli noe på meg hvis dette skal forsette. Det verste er jo at man får høre ting av venninner som: "Det er nesten lettere å ha sex med en som er drittsekk, for da bryr man seg ikke etterpå om man har kontakt eller ikke" Rister på hodet.. Jeg får være glad jeg er kjærestemateriale i alle fall, men da han som ikke får ha deilig sex Anonymous poster hash: 03497...3d9 3
Lirael Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Du får jo sex etter hvert da. Hun bruker nok ikke sååå lang tid på å "come around" om du skjønner. Hun er kanskje redd for hva du vil tro om henne og hun bryr seg om hva du tror om henne. Eller kanskje hun er redd for å bli såret siden hun tydeligvis har følelser for deg
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Dette har men pådratt seg selv ved å kalle kvinner som har sex tidlig med en ny mann for hore. Så da vil ikke kvinner gi en potensiell kjæreste slike assosiasjoner, så da venter man heller en stund. Anonymous poster hash: 397e7...1da
Guybrush Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Problemet er de millionene av gutta som har sagt hva som helst for å komme i buksa på jenta før de stikker. Har du ikke følelser for noen er det lett å takle at personen hoppet til sengs med deg og så ikke ville mer. Liker du noen kan det for mange føles helt jævlig etterpå i lang tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå