Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kun vært på en eneste restplasstur i mitt liv, og det er lenge siden det, gitt.

Men det jeg lurer på, er om noen vet hvilket prisnivå slike turer ligger på i juli? Jeg vet jo at det avhenger av sted og alt sånt, men sånn omtrentlig. Når jeg nå kikker på restplass.no, så er jo de billigste turene nå rundt 1500, mens om jeg kikker på 1. juli så var de billigste 5000. Er det slik at prisene går ned jo nærmere man kommer avreise, eller er det høyere priser uansett i fellesferien?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

prisane er som regel høge i skuleferien, men går nok litt ned om du reiser "i morgon".

Det som irriterar meg er at priser doblar seg når ein trykkjer inn "ein person".....

Skrevet

Det gjør det når man trykker inn 4 også. Skal du være med, eller?

Skrevet

når?

Skrevet

Nei, si det, fra juli og utover.

Skrevet

likar spontaniteten!!

gje ein lyd når de har funne ut noko

Skrevet

Det er vel ikke noe man vet før noen dager før, om det er hopp på, haha. Jeg kommer nok til å holde et øye med hva som dukker opp.

Skrevet

Reis til alanya Tyrkia.
Billig, hotte menn og kule nattklubber :)
Party all the way ...

Skrevet

eg har snusa litt på dei og, men dei er framleis for dyre for meg. har liten tru på at dei vert så veldig mykje billegare om ein reiser "i morgon" i fellesferien. Håpar jo at dei gjer det , men....

Skrevet

Reis til alanya Tyrkia.

Billig, hotte menn og kule nattklubber :)

Party all the way ...

:sjokkert:

Skrevet

Vel, jeg reiser med unger, så billige, hotte menn er ikke aktuelt. Det hadde vel ikke vært det uten barn heller.

Gjest RamaLama
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte restplass 2 dager før en tur, kostet 6500 per pers til et stygt hotell utenfor byen. En annen gang betale jeg 2000 for fly og 5-stjernershotell i 2 uker per pers.

Du må ha en liten dose flaks tror jeg ;)

Edit: Alt i fellesferien.

Endret av newbiepie
Skrevet

Oj, kom på ein ting; me kan jo sjekke opp Sean Paul og bu hjå han!

Skrevet

Vel, jeg reiser med unger, så billige, hotte menn er ikke aktuelt. Det hadde vel ikke vært det uten barn heller.

Tyrkiske menn er ofte veldig flinke med barn.

Veninna mi har barn og ofte blitt med kjekke menn der nede som har lekt med barnet mellom hyrdestundene :)

(Barnet har selfølgelig ikke vært i senga så klart).

Det finnes også ballbinger på noen hoteller og Mac Donalds som du kan plassere barnet (hvis det for lite da) i en halvtime/time.

Veninna mi mener i allefall at det å ha barn ikke er noe hinder i det å kose seg, hun er en god mor :)

Skrevet

Hmm, ja, man må vel gjerne det. Men jeg har hørt rykter om at barnefamilier plasserers bedre enn andre, men det er muligens ikke sant.

Skrevet

Oj, kom på ein ting; me kan jo sjekke opp Sean Paul og bu hjå han!

Eller så kan vi sende Rakel Rips til han, for da kan jo to troll kose seg sammen.

Skrevet

Eller så kan vi sende Rakel Rips til han, for da kan jo to troll kose seg sammen.

:skratte:
Skrevet

I Tyrkia foretrekkes frodige kvinner, vi blir i allefal ikke kalt troll.
Ikke rart jeg ikke trives i norge :(

Skrevet

Så, så, man kan jo alltid emigrere vet du, RR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...