AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Alltid når jeg drikker varm te eller spiser iskrem begynner jeg å hoste. Det surkler. Hoster aldri ellers. Hvorfor og hva kan gjøres?Anonymous poster hash: 4949b...79a
Skins Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Jeg gjør også det. Ikke med te, men med iskrem spesielt.
Gjest Aoki Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Jeg har det sånn når jeg spiser iskrem, men ikke med te.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå