siljest Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Hei! Jeg var i en badepark i dag og skulle hoppe fra 7 meteren. Jeg tror jeg landet litt feil og det gjorde dritvondt i underlivet. Det svidde veldig men jeg bare sa til de jeg var med at jeg landet feil og fikk litt vondt. Jeg hoppet ikke mer men badet i ca en time til fordi jeg trodde det ville gi seg. Da jeg skulle i dusjen og tok av meg underdelen var det litt blod der. Bare litt. Jeg var med vennene mine så jeg bare vasket det og latet som ingenting. Jeg og vennene mine skulle spise og henge litt etterpå. Jeg ble med på det. Jeg gikk på do imens jeg fortsatt var med dem. Jeg satte meg ned helt vanlig men så at det var veldig mye blod i trusa. Kjempemye! Jeg frika ut i noen sekunder, men la litt papir i trusa og gikk ut igjen. Jeg kjente ikke noe spesielt når jeg tisset. Jeg gikk hele tiden rundt med sviing i underlivet fra jeg hoppet. Da jeg kom hjem gikk jeg på badet med et speil og så at jeg hadde fått et kutt imellom vaginaen og det andre hullet. Det er ca 1 cm langt og da jeg dro litt i huden ved siden av så jeg at det var dypt. 0,5-1 cm dypt. Jeg satt på et plaster og nå skriver jeg dette i liggende stilling, som jeg tror jeg blir i en stund til. Jeg har gym i morgen men lurer på om jeg skal bli hjemme. De eneste som vet om kuttet er jeg og mamma. Hvor lang tid tar det å gro? Jeg vil ikke til lege med mindre jeg absolutt må (Jeg er ungdom og det er flaut) Jeg er bekymret og på gråten
Sugerøret Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Jeg synes en tur til legen høres greit ut.Da får du sjekket såret grundig.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Strips det ordentlig og hold deg i ro så mye som mulig til det gror, men det høres nesten ut som du burde hatt et lite sting der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå