AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Eller er han blitt impotent Vi har ikke hatt sex på 2 uker nå og jeg holder på å sprekke... Sendte han melding for noen dager siden men han svarte aldri. Prøvde en gang til senere men da svarte han heller ikke. Hva er greia? Jeg har ikke tenkt å snakke mer med han etter dette, vil ikke være så desperat bare for å få meg noe. Men han kunne da vært høflig og svart på meldingen? Hvis han ikke var kåt kunne han bare sagt det, så jeg kan dumpe han og finne meg en ny fyr som faktisk er kåt. Noen som har noen ideer til hva som kan feile han? Anonymous poster hash: e43c9...da5
Tesss Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Kanskje han har truffet noen, eller vil avslutte opplegget? 4
Gjest badeand1 Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Kanskje han har begynt å få følelser for deg også vil han ikke fortelle det. så istedet kutter han kontakt for å prøve å glemme deg? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Kanskje han har begynt å få følelser for deg også vil han ikke fortelle det. så istedet kutter han kontakt for å prøve å glemme deg? Visste ikke at gutter kunne få følelser så fort... TS Anonymous poster hash: 9c245...a20 Endret 15. juni 2013 av ninuska_
Gjest badeand1 Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Visste ikke at gutter kunne få følelser så fort... TS Anonymous poster hash: 9c245...a20 Hehe, kommer vel an på gutten. Kan hende du er amazing. Endret 15. juni 2013 av ninuska_ 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Han har sikkert mistet interessen. Anonymous poster hash: 909db...af8 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Mener du han har blitt impotent fordi han ikke svarer deg? Eller er han faktisk impotent? For om han er det skjønner jeg godt at han ikke svarer på booty call. Anonymous poster hash: 55f14...014 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Han har sikkert mistet interessen. Anonymous poster hash: 909db...af8 This. Mest sannsynlig. Blir selv fort lei pulevenner. Når forholdet kun dreier seg om fysisk kjemi og tiltrekning så er fascinasjonen kortvarig. Nettopp fordi personen ikke er spesiell for meg. Man møter jo hele tiden folk man er fysisk tiltrukket av, og jeg vil ikke binde meg til ei dame for lenge når jeg ikke har følelser. Tipper pulevennen til TS har bevegd seg videre til nye jaktmarker. Anonymous poster hash: a9db9...035 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Hehe, kommer vel an på gutten. Kan hende du er amazing. Skulle ønske det da.. <3 This. Mest sannsynlig. Blir selv fort lei pulevenner. Når forholdet kun dreier seg om fysisk kjemi og tiltrekning så er fascinasjonen kortvarig. Nettopp fordi personen ikke er spesiell for meg. Man møter jo hele tiden folk man er fysisk tiltrukket av, og jeg vil ikke binde meg til ei dame for lenge når jeg ikke har følelser. Tipper pulevennen til TS har bevegd seg videre til nye jaktmarker. Anonymous poster hash: a9db9...035 Åhhh kjipern!!! Så på han som en redning... Hahah. Jaja, er ikke så mye å gjøre med det. Får jakte videre jeg og... Anonymous poster hash: 9c245...a20
ole_marius Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Kan hende det er du som maser veldig mye, det å bli masete er turn-of. Eventuelt har han mye å gjøre om dagene, prøve å distansere det å ha knullekompis og venn for å unnga følelser og slikt... 1
Rakel Rips Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 For meg funker det best å ha flere knullekompiser. Jeg har jo mine favoritter, men av og til er de opptatt og da er det greit å ha reserver. Spesielt i Alanya Tyrkia, er det mange bra elskere som samtlige er myyye bedre i senga en norske menn...
ninuska_ Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. ninuska_, mod
Gjest Miranda2011 Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Eller er han blitt impotent Vi har ikke hatt sex på 2 uker nå og jeg holder på å sprekke... Sendte han melding for noen dager siden men han svarte aldri. Prøvde en gang til senere men da svarte han heller ikke. Hva er greia? Jeg har ikke tenkt å snakke mer med han etter dette, vil ikke være så desperat bare for å få meg noe. Men han kunne da vært høflig og svart på meldingen? Hvis han ikke var kåt kunne han bare sagt det, så jeg kan dumpe han og finne meg en ny fyr som faktisk er kåt. Noen som har noen ideer til hva som kan feile han? Anonymous poster hash: e43c9...da5 Han kan ha funnet en annen. Siden dere kun har sex, har han ingen plikt til å avslutte/informere deg om privatlivet sitt, selv om jeg synes han burde gjøre det. Men så klart kan det være andre grunner..
Gjest Lincoln Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 Kanskje han har begynt å få følelser for deg også vil han ikke fortelle det. så istedet kutter han kontakt for å prøve å glemme deg? Vil ikke ha sex fordi han har fått følelser... LOL
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Kan hende det er du som maser veldig mye, det å bli masete er turn-of. Eventuelt har han mye å gjøre om dagene, prøve å distansere det å ha knullekompis og venn for å unnga følelser og slikt... Jeg har ikke mast på han noe siden iallfall, Mye mulig, han har store drømmer og jeg vet at han ofte har mye å gjøre.. MEN jeg møtte han på byen igår, og da virket han veldig glad for å se meg og vi snakket sammen en stund, jeg sa at jeg trodde at han hadde "ditchet" meg og da sa han bare "ikke tenk på det ". Hm? Også ga han meg komplimenter også da, jeg vet ikke jeg.... Anonymous poster hash: 65e85...9fc
Guybrush Skrevet 15. juni 2013 #16 Skrevet 15. juni 2013 Det kan være han er interesser i noen men avventer med å si ifra til deg. Det kan være han tror du er ute etter noe mer og holder deg på avstand av den grunn. Det kan være han ikke er så fornøyd som du er men for feig til si ifra 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2013 #17 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Vil ikke ha sex fordi han har fått følelser... LOL Man er forskjellig. Xen sa til meg at han ble skremt av følelsene sine, jeg hørte ikke fra han på 2 uker. Han gjorde det aldri igjen da. Kanskje jeg er naiv som trodde det, men jeg vil uansett ikke vite hva det ellers var Mest sansynlig vil han ikke mer da. Endret 15. juni 2013 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #18 Skrevet 15. juni 2013 Det kan være han er interesser i noen men avventer med å si ifra til deg. Det kan være han tror du er ute etter noe mer og holder deg på avstand av den grunn. Det kan være han ikke er så fornøyd som du er men for feig til si ifra Ja skjønner. Men leste du det jeg skrev ovenfor? Altså ovenor svaret ditt, hva tror du han tenker da? TS Anonymous poster hash: 65e85...9fc
Guybrush Skrevet 15. juni 2013 #19 Skrevet 15. juni 2013 Ja skjønner. Men leste du det jeg skrev ovenfor? Altså ovenor svaret ditt, hva tror du han tenker da? TSAnonymous poster hash: 65e85...9fc Jeg leste det før jeg svarte. Siden du virker veldig opptatt av å analysere ham virker det som du er interessert i mer, og det kan være han har merket det.
ninuska_ Skrevet 16. juni 2013 #20 Skrevet 16. juni 2013 Tråden er ryddet for kontaktannonse. ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå