Gjest ts Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 De to siste ukene var jo et helvete. Sover dårlig, klarer ikke å spise, svimmel... Mye som skjer for tiden og jeg er helt alene med sønnen min. Vi måtte stoppe samvær med faren pga forskjellige ting og barnevern er i bilde. I dag skulle vi feire bursdag til sønn til kjæresten min. 1 time før feiring knakk jeg bare sammen og begynte å gråte. Det føltes som hjerte skal eksplodere.Ungene herjet rundt og jeg møte løpe på badet og spy! Ja jeg er utslitt, men dette har aldri skjedd før. Klarer ikke å slutte å grine og han måtte kjøre meg hjem. Gud så flaut
Gjest Galactica Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Mye stress kan tære på alle og en hver, og det høres ut som om du har hatt ditt å stri med. Se om ikke du får ordnet det sånn at du kan være alene en stund og ta deg inn, barnevakt til sønnen din sånn at du kanskje kan reise bort. Det er ikke til å spøke med, dette mentale stresset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå