AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Eller er han blitt impotent Vi har ikke hatt sex på 2 uker nå og jeg holder på å sprekke... Sendte han melding for noen dager siden men han svarte aldri. Prøvde en gang til senere men da svarte han heller ikke. Hva er greia? Jeg har ikke tenkt å snakke mer med han etter dette, vil ikke være så desperat bare for å få meg noe. Men han kunne da vært høflig og svart på meldingen? Hvis han ikke var kåt kunne han bare sagt det, så jeg kan dumpe han og finne meg en ny fyr som faktisk er kåt. Noen som har noen ideer til hva som kan feile han? Anonymous poster hash: fd476...ecb
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 åssen kropps form har du ? du er skikkelig løs vettu Anonymous poster hash: da482...c63
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Eller er han blitt impotent Vi har ikke hatt sex på 2 uker nå og jeg holder på å sprekke...Sendte han melding for noen dager siden men han svarte aldri. Prøvde en gang til senere men da svarte han heller ikke. Hva er greia? Jeg har ikke tenkt å snakke mer med han etter dette, vil ikke være så desperat bare for å få meg noe. Men han kunne da vært høflig og svart på meldingen? Hvis han ikke var kåt kunne han bare sagt det, så jeg kan dumpe han og finne meg en ny fyr som faktisk er kåt. Noen som har noen ideer til hva som kan feile han? Anonymous poster hash: fd476...ecb kanskje han mener at du er bruk godt og kast eller glem ting , du er ikke en jente , du er en gal, kåt og desperat kanin hunn som kun tenker sexAnonymous poster hash: da482...c63
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Det kommer som regel en tid i alle menns sexliv der behovet for nye impulser er sterkere enn vedlikehold av det nåværende forholdet. De hjelper ikke å mase, og det kan ha noe å gjøre med at du virker litt tiltaksløs og stakkarslig som ikke klrer å fikse deg selv på to uker? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Han har ikke lyst på deg lenger. Selv om han er kåt? :O åssen kropps form har du ? du er skikkelig løs vettuAnonymous poster hash: da482...c63 Jeg er sexy kanskje han mener at du er bruk godt og kast eller glem ting , du er ikke en jente , du er en gal, kåt og desperat kanin hunn som kun tenker sexAnonymous poster hash: da482...c63 Hmm kanskje. Og nei jeg er nok ikke ei kåt jentemenneske, jeg er nemlig en gal, kåt og desperat hunnkanin som trenger en hann-Duracell-kanin nå!! Det kommer som regel en tid i alle menns sexliv der behovet for nye impulser er sterkere enn vedlikehold av det nåværende forholdet. De hjelper ikke å mase, og det kan ha noe å gjøre med at du virker litt tiltaksløs og stakkarslig som ikke klrer å fikse deg selv på to uker? Jeg forsto ikke dette jeg, kan du forklare det? Hehe nei jeg har bare sendt to meldinger, og ja kanskje det... Iallfall har jeg ikke tenkt å ta noe mer kontakt med han før han tar kontakt med meg i så fall! Anonymous poster hash: 6f8d4...32a
womenwomen Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Eller er han blitt impotent Vi har ikke hatt sex på 2 uker nå og jeg holder på å sprekke... Sendte han melding for noen dager siden men han svarte aldri. Prøvde en gang til senere men da svarte han heller ikke. Hva er greia? Jeg har ikke tenkt å snakke mer med han etter dette, vil ikke være så desperat bare for å få meg noe. Men han kunne da vært høflig og svart på meldingen? Hvis han ikke var kåt kunne han bare sagt det, så jeg kan dumpe han og finne meg en ny fyr som faktisk er kåt. Noen som har noen ideer til hva som kan feile han? Anonymous poster hash: fd476...ecb Han tror sikkert du er bare ute etter forhold,kino,gå tur,se film etc....og gidder ikke.Han forstår sikkert ikke at du er så tennt på han som du er.Hva skrev du i meldingen? Send en ny melding.En litt grov og sexy lokkende melding.F.eks,fortell hva du har lyst å gjøre med han i natt...hint til sex.Og si rett ut at du savner han... Du må fyre opp ilden selv,skal bålet brenne også hos han.Det er enkelt.
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er sexy Jeg forsto ikke dette jeg, kan du forklare det? Hehe nei jeg har bare sendt to meldinger, og ja kanskje det... Iallfall har jeg ikke tenkt å ta noe mer kontakt med han før han tar kontakt med meg i så fall! Anonymous poster hash: 6f8d4...32a Heh, det innbiller de seg alle. Det betyr at han sansynligvis trenger en ny for å få lyst på sex igjen. Det er begrenset hvor lenge en dame tiltrekkende, spesielt om det bare er sex i bildet, og du er muligens gammelt nytt. Move on.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Han tror sikkert du er bare ute etter forhold,kino,gå tur,se film etc....og gidder ikke.Han forstår sikkert ikke at du er så tennt på han som du er.Hva skrev du i meldingen? Send en ny melding.En litt grov og sexy lokkende melding.F.eks,fortell hva du har lyst å gjøre med han i natt...hint til sex.Og si rett ut at du savner han... Du må fyre opp ilden selv,skal bålet brenne også hos han.Det er enkelt. Jeg skrev: "Hei skjer? " Og etterpå spurte jeg om han hadde fått meldingen. Tro meg, jeg har veldig lyst å sende noe sånt som "Nå er jeg sykt kåt.. Skal vi treffes? " Men greien er at vi har ikke den tonen mellom oss! Hele fuckfriend-konseptet er helt nytt for oss begge, så er redd for å si noe kleint som kan være turn-off for han... !! Anonymous poster hash: 6f8d4...32a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Heh, det innbiller de seg alle. Det betyr at han sansynligvis trenger en ny for å få lyst på sex igjen. Det er begrenset hvor lenge en dame tiltrekkende, spesielt om det bare er sex i bildet, og du er muligens gammelt nytt. Move on. Hmm nå har vi ikke hatt veldig mye sex da, kanskje 4 ganger. Men ja, hvis det er tilfellet så får jeg bare move on! Anonymous poster hash: 6f8d4...32a
Zess Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Han er muligens rammet av den velkjente innbilske manneangsten der han har overbevist seg selv om at du er dødelig forelska i ham. 3
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Han er muligens rammet av den velkjente innbilske manneangsten der han har overbevist seg selv om at du er dødelig forelska i ham. De har hatt sex fire ganger og hun omtaler han som pulekompis. Det er isåfall ikke en ubegrunnet frykt når hun så tydlig bare har vært strike out alternativet hans.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Han er muligens rammet av den velkjente innbilske manneangsten der han har overbevist seg selv om at du er dødelig forelska i ham. Vanvittig trist om det er tilfellet Jeg vil bare ha sex, De har hatt sex fire ganger og hun omtaler han som pulekompis. Det er isåfall ikke en ubegrunnet frykt når hun så tydlig bare har vært strike out alternativet hans. Hahah, vi har satt oss ned og prata om dette før vi begge omtalte hverandre som pulevenner. Var faktisk han som med forslaget, så... Anonymous poster hash: 6f8d4...32a
womenwomen Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Jeg skrev: "Hei skjer? " Og etterpå spurte jeg om han hadde fått meldingen. Tro meg, jeg har veldig lyst å sende noe sånt som "Nå er jeg sykt kåt.. Skal vi treffes? " Men greien er at vi har ikke den tonen mellom oss! Hele fuckfriend-konseptet er helt nytt for oss begge, så er redd for å si noe kleint som kan være turn-off for han... !! Anonymous poster hash: 6f8d4...32a Nei.Du skal ikke si rett ut at du er kåt...Det kan oppfattes som sexpress....he he g gjøre at han mister lysten. Du skal få HAN kåt på deg...Fortell heller om alt det deilige du har lyst å gjøre med han....Så blir ha kåt. Du skal være giveren og han mottakeren...Da utsetter du han ikke for sexpress.Du bare gjør han kåt. Og lokker han til deg. Husk at menn blir lei av å være giveren i senga.Mange vil heller motta!
womenwomen Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Nei.Du skal ikke si rett ut at du er kåt...Det kan oppfattes som sexpress....he he g gjøre at han mister lysten. Du skal få HAN kåt på deg...Fortell heller om alt det deilige du har lyst å gjøre med han....Så blir ha kåt. Du skal være giveren og han mottakeren...Da utsetter du han ikke for sexpress.Du bare gjør han kåt. Og lokker han til deg. Husk at menn blir lei av å være giveren i senga.Mange vil heller motta! Og TS.Dersom elskeren din går fort lei av deg.Tyder det på at han synes ikke du er så god i sengen... Så derfor orker han ikke mer.Etter noen få ganger. Da må du forbedre deg...hvis du ikke vil miste han som elsker!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Nei.Du skal ikke si rett ut at du er kåt...Det kan oppfattes som sexpress....he he g gjøre at han mister lysten. Du skal få HAN kåt på deg...Fortell heller om alt det deilige du har lyst å gjøre med han....Så blir ha kåt. Du skal være giveren og han mottakeren...Da utsetter du han ikke for sexpress.Du bare gjør han kåt. Og lokker han til deg. Husk at menn blir lei av å være giveren i senga.Mange vil heller motta! Hehe åja! Kan du gi meg noen eksempler? Og TS.Dersom elskeren din går fort lei av deg.Tyder det på at han synes ikke du er så god i sengen... Så derfor orker han ikke mer.Etter noen få ganger. Da må du forbedre deg...hvis du ikke vil miste han som elsker! Ååå, jeg som trodde jeg var god! Hehe. Men hadde jo håpet at vi kunne ha sex og samtidig "lære hverandre opp" på en måte, slik at begge blir bedre! Men hvordan skal jeg forbedre meg? Være litt mer "Wild on top" ? TS Anonymous poster hash: 6f8d4...32a
Gjest Poker face Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 duracell kanin ble misforstått ser jeg! HAHA!!!! Når menn hører kanin, tenker de sex...typisk ja. forresten, er ikke 2 mot 1 feigt? Jeg har vært alene i denne morsomme kampen, mens du har måtte ha med kollegaer? Sitter dere der og flirer med feil info og skal lure meg skikkelig? Så jeg vet ikke hvem av oss som har det mest moro nå
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 duracell kanin ble misforstått ser jeg! HAHA!!!! Når menn hører kanin, tenker de sex...typisk ja. forresten, er ikke 2 mot 1 feigt? Jeg har vært alene i denne morsomme kampen, mens du har måtte ha med kollegaer? Sitter dere der og flirer med feil info og skal lure meg skikkelig? Så jeg vet ikke hvem av oss som har det mest moro nå haha, WTF??? Anonymous poster hash: 6f8d4...32a
yes2yes Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 I det hele tatt er det et dårlig konsept å ha en 'knulle kompis', og ikke forstår jeg hvorfor denne del av verden har fått slike latterlige relasjoner inn i samfunnet. Overveldende negativt. Men uansett, vær forsiktig hvis du skal holde på med dette. Hva gjelder gutten får du nesten ringe ham opp, kanskje han har mistet interessen eller kanskje funnet seg en ny, selvom jeg i mitt sinn håper han har tatt til vettet og kutter ut den oppførselen.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #20 Skrevet 10. juni 2013 I det hele tatt er det et dårlig konsept å ha en 'knulle kompis', og ikke forstår jeg hvorfor denne del av verden har fått slike latterlige relasjoner inn i samfunnet. Overveldende negativt. Men uansett, vær forsiktig hvis du skal holde på med dette. Hva gjelder gutten får du nesten ringe ham opp, kanskje han har mistet interessen eller kanskje funnet seg en ny, selvom jeg i mitt sinn håper han har tatt til vettet og kutter ut den oppførselen. Hva mener du? Hvilken oppførsel? Det at han ikke har tatt kontakt med meg på 2 uker mener du? :/ TS Anonymous poster hash: 6f8d4...32a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå