Gjest Anonym Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg har fått noen syke smerter nederst magen, føler ut som eggstokkene! Det har komt den siste uka, og det kommer og går vekk igjen... Føler ut som noen skal dra innvollene ut av meg! Hva kan dette være? Det skal sies at jeg går på pinipille hvor jeg ikke har mensen i det hele tatt, men disse har jeg gått på i to år, men aldri hatt dette før. Noen som kan ha en anelse på hva dette kan være? Når det er vondt føler det også som jeg må bæsje....
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Har du tatt en graviditetstest? Du må utelukke at det er svangerskap utenfor livmor. Forøvrig ville jeg gått til lege raskt.
Gjest Anonym Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Har du tatt en graviditetstest? Du må utelukke at det er svangerskap utenfor livmor. Forøvrig ville jeg gått til lege raskt. uten for livmoren? Hva mener du? TS
Teriyaki Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 uten for livmoren? Hva mener du? TS Det hender at egget fester seg på eggstokkene/i egglederen (?) i stedet for i livmoren. Når man da er sånn 6-7 uker på vei så vil man så intense smerter i eggstokken. Har man dette så må man opereres umiddelbart, fordi det er farlig om (når) den sprekker.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Det hender at egget fester seg på eggstokkene/i egglederen (?) i stedet for i livmoren. Når man da er sånn 6-7 uker på vei så vil man så intense smerter i eggstokken. Har man dette så må man opereres umiddelbart, fordi det er farlig om (når) den sprekker. men har ikke smertene hele siden, kan komme kanskje en eller to ganger i løpet av dagen.. Hjelp, bør jeg kontakte lege med en gang? Anonymous poster hash: b6b5b...fde
Teriyaki Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 men har ikke smertene hele siden, kan komme kanskje en eller to ganger i løpet av dagen.. Hjelp, bør jeg kontakte lege med en gang?Anonymous poster hash: b6b5b...fde Ja du burde jo selvsagt sjekke det opp. Alle uforklarlige smerter som vedvarer skal sjekkes opp. Bedre enn ti ganger for mye enn en gang for lite.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 men har ikke smertene hele siden, kan komme kanskje en eller to ganger i løpet av dagen.. Hjelp, bør jeg kontakte lege med en gang?Anonymous poster hash: b6b5b...fde Ja du bør kontakte lege. Smertene trenger ikke være kronisk til stede i starten, men dersom det ER svangerskap utenfor livmoren, så vil det vokse til det ikke er mer plass. Og så kan det hele revne og da er smerten der hele tiden. En venninne av meg opplevde dette, veldig smertefullt og farlig. Så ikke vent med å kontakte lege. Gå til legevakta i dag. Så er du sikker. http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/ektopiskgraviditet.php Mest sansynlig er det ikke noe farlig, en cyste eller noe. Men ikke vent til du ligger flat og brøler..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå