AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 målene mine: lår: 52 cm mage:80 cm midje: 66 cm rumpe: 90 cm Jeg veier 53 kg og er 167 cm høy. på grunn av at jeg lider av kronisk utmattelsessyndrom er trening svært slitsomt for meg. jeg føler meg vassen og lubben, nesten som en gammel dame. jeg spiser to hjemmelagde knekkebrød til frokost, salat og et egg til lunsj, en lakefilet/kyllingfilet/svinestrimler med en neve brokkoli til middag.til kvelds eter jeg to hjemmelagde knekkebrød. drikker kun vann.... Er det noen som har noen tips til enkel, lett trening som ikke sliter meg sånn ut? evt noen som har en mirakel slankekur? Anonymous poster hash: ee454...e2c
Tibbie Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Kan ikke svare på innholdet, men kan svare på overskriften; eeeeh, nei!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 målene mine: lår: 52 cmmage:80 cmmidje: 66 cmrumpe: 90 cm Jeg veier 53 kg og er 167 cm høy. på grunn av at jeg lider av kronisk utmattelsessyndrom er trening svært slitsomt for meg. jeg føler meg vassen og lubben, nesten som en gammel dame. jeg spiser to hjemmelagde knekkebrød til frokost, salat og et egg til lunsj, en lakefilet/kyllingfilet/svinestrimler med en neve brokkoli til middag.til kvelds eter jeg to hjemmelagde knekkebrød. drikker kun vann.... Er det noen som har noen tips til enkel, lett trening som ikke sliter meg sånn ut? evt noen som har en mirakel slankekur? Anonymous poster hash: ee454...e2c Om du ser lubben ut eller ikke kommer an på hvor fast i fisken du er. Men du vet nok selv at målene du oppgir er små!Anonymous poster hash: cfdcd...462
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Nei, du er tynn. Anonymous poster hash: b6351...78d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er 169 cm høy og veier 50 kg. Mine mål sammenlignet med dine: Lår: 49 cm Hofter(regner med at du mente hoftene og ikke "magen"): 80 cm Midje: 58 cm Rumpe: 88 cm Jeg er veldig slank, så NEI, du er IKKE lubben/feit. Hvis du har lite muskler, kan jeg forstå at du føler deg "slapp" i kroppen og litt "chubby"-aktig, uten at du er chubby. Du er veldig slank, vil nå jeg si. Hvis du vil bli mer fornøyd med kroppen din, bør du ikke gå ned noe særlig i vekt. Fokuser på å trene styrke noen måneder, så skal du se at du blir strammere i kroppen! Anonymous poster hash: 7b99e...b94
Løvetanten Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er trent og slank uten særlig fett på kroppen, men jeg er lavere enn deg, veier mer og måler 71 cm rundt midjen...
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Om du har lite muskler så skjønner jeg at du kan føle deg dvask/slapp/lubben. Tren styrketrening og spis MAT! Du vil raskt se på kroppen at du ser slankere ut med mer muskler. Anonymous poster hash: d04e9...898
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Du spiser som en liten unge. Ikke rart du føler deg som en gammel dame. Lett trening er gåturer, om du ikke er for syk til å klare dette bør du gå en halvtimes tid hver dag. Mindre aktivitet enn dette er helseskadelig. Vil anbefale lavkarbo. Det er ikke en diett, det er noe du må holde på med så lenge du ønsker å beholde de gode resultatene du oppnår (en livsstilendring, med andre ord). Men vekttapet og de helsemessige fordelene man oppnår kan for enkelte sies å være ganske mirakuløse. Det er ihvertfall en sunn og behagelig måte å leve på. Men viktigst av alt: SPIS MER. Du blir ikke tynn av å sulte deg selv, du blir syk(ere). Anonymous poster hash: dc013...1b1 1
Jolene Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Er ikke sunt å være så stor rundt midjen i hvertfall, og det bør ikke øke pga livsstilssykdommer. Synes du høres utifra målene dine lubben ut, men ikke vekta. Kan være du har mye vann/luft i kroppen? Edit: Leste feil. Du er ikke tykk i hvertfall, men å trene med ball er i hvertfall ganske så avlappende og krever ikke masse energi. Fordelen er at det er fantastisk trening! Endret 9. juni 2013 av Gitte.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Er ikke sunt å være så stor rundt midjen i hvertfall, og det bør ikke øke pga livsstilssykdommer. Synes du høres utifra målene dine lubben ut, men ikke vekta. Kan være du har mye vann/luft i kroppen? Seriøst? 66 cm rundt midjen MYE? Og lubben? Hæ? Anonymous poster hash: 7b99e...b94 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Er ikke sunt å være så stor rundt midjen i hvertfall, og det bør ikke øke pga livsstilssykdommer. Synes du høres utifra målene dine lubben ut, men ikke vekta. Kan være du har mye vann/luft i kroppen? Oi, jeg vil jo nødig ha flere sykdommer enn den jeg har fra før av Jeg vet ikke om jeg har mye vann eller luft i kroppen, hvordan finner man ut av det? ts Anonymous poster hash: ee454...e2c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Seriøst? 66 cm rundt midjen MYE? Og lubben? Hæ? Anonymous poster hash: 7b99e...b94 Jeg tror Gitte leste magemålet som midjemål. Anonymous poster hash: 861ca...b1d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Jeg tror Gitte leste magemålet som midjemål. Anonymous poster hash: 861ca...b1d Mye mulig. Anonymous poster hash: 7b99e...b94
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Jeg har lest en del om lavkarbo, men jeg leser der at det kun er nyttig dersom man har 15 kg + for mye. Jeg har jo ikke så mye ekstra vekt på kroppen jeg skal bli kvitt, så jeg lurer derfor på om jeg må kombinere lavkarbo og telle kalorier? Jeg har allerede kuttet ut brus, godteri, chips, ris, pasta, potet... Spiser mye mer fiber og grønnsaker enn før. Går mye i rent kjøtt og brokkoli, og disse hjemmelagde knekkebrødene. Anonymous poster hash: ee454...e2c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Hard styrketrening kommer til å bryte deg ned og gjøre deg sykere, men yoga eller pilates er kjempefin trening for en kronisk utmattet kropp Du er ikke lubben!Anonymous poster hash: 39026...b18
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Hard styrketrening kommer til å bryte deg ned og gjøre deg sykere, men yoga eller pilates er kjempefin trening for en kronisk utmattet kropp Du er ikke lubben!Anonymous poster hash: 39026...b18 Er ikke kronisk utmattede kropper istand til å restituere seg? Ikke engang om de får i seg nok proteiner og næring generelt? Anonymous poster hash: dc013...1b1
Jolene Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Jeg tror Gitte leste magemålet som midjemål. Anonymous poster hash: 861ca...b1d Jepp, det gjorde jeg. Gikk litt fort i svingende
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Yoga og pilates, det har aldri slått meg! Når du sier det høres det veldig fornuftig og bra ut mtp ME'en min. Har tidligere svømt, men måtte droppe det da de bygde nytt, svindyrt anlegg her så jeg har ikke råd til medlemskap lengre Anonymous poster hash: ee454...e2c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Er ikke kronisk utmattede kropper istand til å restituere seg? Ikke engang om de får i seg nok proteiner og næring generelt?Anonymous poster hash: dc013...1b1 Nei. Et av kriteriene for å få diagnosen er at man blir verre av trening. Jeg har ME og kan bli sengeliggende i flere dager av styrketrening. Yoga og pilates går greit.Anonymous poster hash: 39026...b18 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 målene mine: lår: 52 cm mage:80 cm midje: 66 cm rumpe: 90 cm Jeg veier 53 kg og er 167 cm høy. på grunn av at jeg lider av kronisk utmattelsessyndrom er trening svært slitsomt for meg. jeg føler meg vassen og lubben, nesten som en gammel dame. jeg spiser to hjemmelagde knekkebrød til frokost, salat og et egg til lunsj, en lakefilet/kyllingfilet/svinestrimler med en neve brokkoli til middag.til kvelds eter jeg to hjemmelagde knekkebrød. drikker kun vann.... Er det noen som har noen tips til enkel, lett trening som ikke sliter meg sånn ut? evt noen som har en mirakel slankekur? Anonymous poster hash: ee454...e2c Jeg har akkurat samme mål og høyde som TS, bortsett fra at midjen min er litt større 70cm ca, men jeg veier fire kg mindre, betyr det at jeg har bredere/tyngre beinbyggning? Anonymous poster hash: c42a2...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå