Gå til innhold

Sex på bryllupsnatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/

http://pluss.vg.no/2013/06/09/1250/1250_20379298#xtor=CS1-2-20379298[Norske+par%3A+Dette+gjorde+vi+p%C3%A5+bryllupsnatten]

"I følge en spørreundersøkelse utført av VG har hele 6 av 10 nordmenn sex på bryllupsnatten."

"Hele 6 av 10"?? Er det så uvanlig, lurer nå jeg... 4 av 10 har ikke sex på bryllupsnatten? Hvorfor? Hva gjør dere/tenker dere å gjøre?

Nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var overraskende få jeg...trodde hele den natta skulle brukes til å nyte hverandre ;)

• Liker 6
Skrevet

De kjendisene som stilte opp for å fortelle om sin egen bryllupsnatt i den artikkelen må være rimelig pr-kåte...

• Liker 8
Skrevet

Ja! Har det blitt slik at fordi de fleste har sex FØR bryllupsnatta, så er ikke bryllupsnatta like "spesiell" lenger?! Trist!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen hadde sex på bryllupsnatta. Det var verdens kjappeste kjappis (hadde sexy undertøy riktignok), og egentlig var det kun for å "ha gjort det". Vi var dritslitne etter en lang helg med festligheter, og sovna rimelig kjapt etterpå.. ;)

Anonymous poster hash: 70a68...2ea
  • Liker 6
Skrevet

Ja! Har det blitt slik at fordi de fleste har sex FØR bryllupsnatta, så er ikke bryllupsnatta like "spesiell" lenger?! Trist!!

Høres trist ut ja...Selv om de fleste har sex før bryllupsnatta så må det jo være noe spesielt med sex den natta uansett skulle en tro

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville heller skrevet "I følge en spørreundersøkelse utført av VG har hele 4 av 10 nordmenn IKKE sex på bryllupsnatten."

Synes det var overraskende få jeg også, som volvo22!

• Liker 2
Gjest Naria
Skrevet

Jeg synes det var overraskende mange.

Nå har jeg aldri giftet meg, men jeg kan tenke meg at de fleste er fullstendig utslitt når det er tid for å legge seg den dagen og sex når man er utslitt er lite moro. Da er det bedre å vente til morgenen etterpå.

• Liker 18
Skrevet

Overaskende få? Man har en utrolig lang dag, gjerne med få timer søvn natten før og de fleste er rett og slett dautrøtt og sovner før de får hatt sex. Morgenen etterpå der i mot, den tror jeg mange bruker på kos ;)

• Liker 8
Skrevet

Skjønner jo at man sikkert er sliten! Men sååå sliten at man ikke vil ha sex på selveste bryllupsnatta... nei, det kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg! Da SKAL jeg ha sex, samme faen.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner jo at man sikkert er sliten! Men sååå sliten at man ikke vil ha sex på selveste bryllupsnatta... nei, det kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg! Da SKAL jeg ha sex, samme faen.

Hehe,må si meg enig der..Myye sex også !så sliten at man vil gå glipp av det skal det mye til å bli.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stakk på nachspiel på bryllupsnatten mens min mann lå hjemme og sov :P

Anonymous poster hash: a0832...ef6

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lest den artikkelen om kjendisene, for det siste jeg vil vite er om sexen til Carl I Hagen og Eli Hagen, jækk :blink:

Er ikke så veldig overrasket over 6 av 10, folk har jo som regel sex tusenvis av ganger før bryllupsnatten og er som regel slitne etter festen.

Anonymous poster hash: 7c797...0f7
  • Liker 1
Skrevet

Vi var altfor slitne, det er jo ikke så uvanlig det da. Så jeg er ikke overrasket over tallene.

Mvh Yvonen :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Huff... :(

Skrevet

Huff... :(

Huff?

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovnet før han i det hele tatt hadde puttet penisen i meg :fnise:

Anonymous poster hash: d58cc...d2a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du jomfru, Kristen? I så fall er det de som ikke har hatt sex før ekteskapet som er mest gira på sex.

Vi hadde vært samboere i mange år før vi giftet oss, og vi hadde sex på bryllupsnatta + morgenen etter. Men jeg var i grunn veldig sliten, så etter boblebadet med dertil tilhørende champis + jordbær, var jeg egentlig så trøtt at jeg hadde heller foretrukket og sovet.

Anonymous poster hash: 22c3f...9ea
  • Liker 2
Skrevet

Hehe, nei, jeg er på ingen måte jomfru. :) Synes bare det er en viktig del... men skjønner (egentlig ikke, hehe) at folk er forskjellige ;)

Skrevet

Unnskyld hvis jeg høres kald ut, men who fucking cares!. Bryllups natten er da ikke noe forskjellig fra andre netter, bortsett fra at man kanskje er mer sliten enn vanlig da.

Hvorfor skal man på død og liv ha sex den natta? de fleste har da hatt sex lenge før bryllupet og man har plenty av tid etterpå til å ha sex.

Sex på bryllupsnatten gir meg en dårlig smak i munnen, jeg tenker på blod på lakenet og alle slike vannvittige ting religiøse folk holder på med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...