Gjest Funky Punk Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Kan jeg bruke hasselnøtter istedenfor? Var såååå sikker på at jeg hadde mandler, men så viste det seg å være hasselnøtter Jeg så visst ikke godt nok på posen i skapet. Burde jeg vente til i morgen med å lage kaken eller smaker det like godt med hasselnøtter?
Gjest Funky Punk Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Så bra Har bare smakt kaken en gang tidligere og aldri bakt den før, så ble litt fortvilet npr jeg oppdaget at det ikke var mandler jeg hadde
Susa Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Er det snakk om suksessterte (gul smørkrem)? Den syns jeg faktisk blir bedre med hasselnøtter! 1
muttra Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 bare husk at hasselnøtter og mandler har ulik smak, men da har du en oppskrift og to nesten like kaker
Gjest Funky Punk Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Er det snakk om suksessterte (gul smørkrem)? Den syns jeg faktisk blir bedre med hasselnøtter! Nei, tror ikke det. Den heter bare smørkremkake. Har begynt å lage den nå og den blir mer brun enn gul
Gjest Funky Punk Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Om det ikke blir samme smak så gjør ikke det så mye, bare den blir god Så får jeg heller lage den igjen med mandler neste gang. Nå får jeg iallefall prøvd meg på selve grunnoppskriften iallefall
Gjest Funky Punk Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Smakte ikke helt det samme som den jeg fikk servert, men den ble sabla god
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå