Gjest Ts Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Havna på fest fredagen. Drakk kun en sorten drikke, rødvin. Ble ganske god og brisen... Men dagen i går var grusom!!! Spydde i ett sett fra mårran til langt ut på kvelden. Det ga seg jo aldri! Dette er den verste fyllesyken ever, har aldri opplevd det slik før. Noen tanker om hvorfor jeg ble så fyllesyk? Jeg tenker jo selv at jeg gjorde alt "riktig", spiste mat og drakk vann ved siden av. Men var kanskje litt sliten i kroppen, og det er en stund siden sist jeg drakk. Noen gode tips mot fyllesyke, forrutenom å la vær å drikke da? (noe jeg som regel gjør, drikker sjelden. Men en og annen gang har jeg lyst på en liten fest)
Miranda16 Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Tenkt på at du kanskje drakk litt mye? Endret 9. juni 2013 av Miranda16
Gjest Ts Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Er det nå du vil ha trøst? suck it up! Haha, nei :D Bare undres over hvor dårlig jeg ble, ikke noe galt i det da? Ts
Gjest sweetsugar Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Drikker du ofte rødvin? Jeg ble sjeldent fyllesjuk uansett hvor full jeg var,(øl,sprit,cider) kansje jeg kasta opp før jeg la meg til å såve, så var jeg i tipp topp stand som regel dagen etter, men den ene gangen jeg drakk rødvin, å du grønne helvete jeg hadde migrene.. 24 timer med smerter, tålte altså ikke rødvin. Om du ikke drikker rødvin ofte, eller du aldri har drukket mye, så vil jeg tippe det er grunnen ;p
Gjest Ts Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Drikker du ofte rødvin? Jeg ble sjeldent fyllesjuk uansett hvor full jeg var,(øl,sprit,cider) kansje jeg kasta opp før jeg la meg til å såve, så var jeg i tipp topp stand som regel dagen etter, men den ene gangen jeg drakk rødvin, å du grønne helvete jeg hadde migrene.. 24 timer med smerter, tålte altså ikke rødvin. Om du ikke drikker rødvin ofte, eller du aldri har drukket mye, så vil jeg tippe det er grunnen ;p Jeg har drukket rødvin de siste tre-fire årene, og sjeldent noe annet. Har ikke pleid å bli så dårlig tidligere, kun hvis jeg har blandet sammen forskjellige drikker. Men - jeg hadde nok drukket mye (men var ikke sanseløs, husker godt både hva jeg sa og gjorde). Synes bare det er merkelig at kroppen brukte nærmere 15 timer på å "spy ut driten" SÅ lenge har jeg aldri brukt før. Jaja, neste fest blir nok roligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå