Gå til innhold

kvinnelig leder gardermoen - hvem var det?


tingeling

Anbefalte innlegg

hei

jeg henvender meg til dere her på KG. er for tiden i ferd med å skrive en oppgave om managing diversity, og mener å huske at jeg for en del år siden, når gardermoen ble bygget, leste en artikkel om en leder for prosjektet, kvinne med innvandrer bakgrunn, som til stadighet ble tatt for å være renholder... noen som husker navnet hennes? historien hadde vært en perfekt start på min oppgave, men må ha korrekte opplysninger, og tenkte de ville være lettere å finne hvis jeg hadde navnet hennes icon_smile.gif

på forhånd takk

klem fra tingeling 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det, hun er fra India... sto en artikkel om henne i KK for noen år siden... hun er ingeniør, bor et eller annet sted på Hedmarken... kommer ikke på navnet, men var ikke hun innblandet i et eller annet med regjeringen også...?

Hm - dette hjalp deg ikke mye, men du kunne jo ringe KK kanskje?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk Tusenfryd. et skritt i riktig retning ihvertfall icon_smile.gif Noen andre?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være Nita Kapoor du tenker på?

Hun kommer opprinnelig fra India, har hatt mange lederjobber i Norge, blant annet som kommunikasjonsdirektør i NSB. Og var statssekretær for Turid Birkeland i Kulturdepartementet, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hun som var med i byggeledelsen ved Gardemoen het Fatma Jynge. Hun ble i 2000 utnevnt til statssekretær i Stoltenberg-regjeringen, men måtte gå av etter 1 uke pga byggeskandaler.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...