AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Hei! Jeg lurer på, er det noe man kan gjøre (med frukten eller pinnen) for at fruktrade ikke skal 'gli' nedover pinnen etterhvert, men holde seg der man har tredd dem på? Er snakk om pinner av tre. Takker!Anonymous poster hash: 4c2e0...d7b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Hei! Jeg lurer på, er det noe man kan gjøre (med frukten eller pinnen) for at fruktrade ikke skal 'gli' nedover pinnen etterhvert, men holde seg der man har tredd dem på? Er snakk om pinner av tre. Takker!Anonymous poster hash: 4c2e0...d7b Det vil jo være avhengig av frukten. Men om du prøver å stikke pinnen gjennom skallet eller på tvers (ikke langs) av fiberretningen i frukten vil den i hvert fall holde seg på plass om en ikke er for hardhent med den. Godt moden frukt (feks en myk fersken) siger uansett, men da kan du tre eplebiter innimellom for å holde på plass. Også melon står fint på plass så lenge den er hard, ikke myk og overmoden. Jeg syns det er mer heldig å ha frukten i en kopp/beger med pinne i så en kan spide en og en - mindre drypp og søl av moden frukt (og det er jo den som er best), men det avhenger jo litt av hva du skal bruke dem til? Anonymous poster hash: 52265...68a
Silfen Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Bruk tørket frukt nederst, for eksempel en tørket ananasbit.
Gjest navnelapp Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Sett spyda ned i melonskalet slik, så gjer det ingenting at dei sig litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå